Kampanja Glasaj protiv nezadovoljna je stavom javne televizije da se ne organizira posebna emisija radi referendumske debate, na kojoj bi strane 'za' i 'protiv' predstavila svoje argumente uoči predstojećeg referenduma o ustavnoj definiciji braka, priopćila je Kampanja u otvorenom pismu vodstvu Hrvatske radiotelevizije.
- U cilju poštivanja odredbi Venecijanske komisije o Standardima dobre prakse pri provedbi referenduma, a koje naglašavaju važnost javne televizije u obavještavanju javnosti o referendumskom pitanju i proceduri, te jednakoj zastupljenosti obje strane u javnom prostoru, smatramo je funkcija javne televizije (dakle HRT-a) osigurati prostor za razmjenu mišljenja kako bi građani i građanke mogli biti upoznati sa svim argumentima.
No, javna TV uopće nije javnost informirala o ključnim aspektima referenduma (poput onoga da uspjeh referenduma ne ovisi o izlaznosti, jer nema određene kvote, pa neizlazak ne utječe na rezultat) - upućuju iz Kampanje, i nastavljaju:
- U religijskom se programu, primjerice, nije primijenilo načelo o jednakoj zastupljenosti obiju strana, a koje je bilo uvjet za objavu vijesti u informativnim emisijama. Time je narušeno ravnoteža zastupljenosti referendumskih strana, jer se u religijskom programu otvoreno agitira isključivo za stranu 'za'.
Zbog toga Kampanja Glasaj protiv, u priopćenju koje potpisuje Sandra Benčić, traži izjašnjavanje Povjerenstva za referendum, koje bi ustanovilo je li bilo pristranosti religijskoga programa, te zahtijeva, u cilju jednake zastupljenosti obiju strana, da se "izbalansiraju emisije religijskog i informativnog programa i osigura predreferendumska debata na jednaka način kao i ona s političkim strankama prije izbora".
Sumrak ljudske pameti i suspenzija mozga - komunizam se vratio u najgorem obliku. Baš svi mediji agitiraju za jednu stranu, čak i Večernjak koji je do sada barem bio negdje neutralan, pa malo dao jednima malo drugima, sada je stao totalno na stranu jugoslovena. Osim portala dnevno.hr ne možeš pročitati slobodnu misao više na netu. Strašno do kud smo došli...zato ZA.