HoReCa

Hrvati među 10 najvećih pivopija Europe

pivo
Foto: Thinkstock
21.11.2015.
u 07:30

Očekuje se velika konsolidacija i globalizacija tržišta koje ima velike mogućnosti Hrvatska je zbog položaja i nenaseljenosti pojedinih područja zahtjevna za distribuciju, kojoj je glavno obilježje sezonalnost

Više od stotinu predstavnika tvrtki s područja distribucije u HoReCa kanalu kao i predstavnici proizvođača i ugostitelja okupilo se u Opatiji na godišnjoj konferenciji HoReCa Grupe, najznačajnijeg udruženja hrvatskih distributera pića, opreme i drugih proizvoda u tom sektoru.

U dvjema panel diskusijama raspravljalo se o ključnim kretanjima i izazovima distribucije na tržištu te trendovima u industriji piva u nas. Istaknuto da na pivo otpada do 40% prodaje svih pića što je Hrvate svrstalo u Top 10 potrošača piva u Europi.

Govoreći o razvoju tržišta bezalkolnih pića u nas i potrebama distributera sudionici panela, glavni direktor strateškog distribucijskog područja HORECA Atlantic Grupe Dario Šalić, izvršni potpredsjednik za poslovnu grupu hrana Agrokora Miroslav Galić te Dijana Pavković iz zagrebačkog Gastro Globusa i Ruža Tomić Fontana, direktorica odjela za komercijalne poslove Coca-Cola HBC Hrvatska, složili su se da je Hrvatska zbog svog položaja i nenaseljenosti pojedinih područja zahtjevna za distribuciju, a glavno je obilježje distribucije sezonalnost.

Najveća je potrošnja pića, i bezalkoholnih i piva, u vrijeme turističke sezone što je, rekla je Tomić-Fontana, i blagoslov i problem , no ne može se reći, da je poslovanje izvan sezone čisti trošak jer pripreme za sezonu počinju rano kako bi se odradila kvalitetno. U narednim godinama očekuje se velika konsolidacija i globalizacija tržišta, a najveći utjecaj na razvoj tržišta imat će i dalje ekonomski faktor.

– Kako bi svi u lancu, od proizvođača preko distributera do potrošača bili zadovoljni potrebno je stvarati i poticati dodanu vrijednost i na taj način povećati prodaju, a ne se orijentirati na samu cijenu – zaključio je D. Šalić.

Tržište piva u Hrvatskoj ima oko tri milijuna hektolitara te je ocijenjeno vrlo dinamičnim, s obiljem noviteta koji se vide u plasmanu novih proizvoda poput Radlera i Cider pića te Kraft piva kojima su osvajaju novi potrošači.

– Mogućnosti za razvoj tržišta su velike, ima prostora da svi subjekti u lancu pronađu interes – kazao je Igor Jukić, direktor HoReCa grupe. 

>>Oktoberfest, praznik za pivopije u Bavarskoj

>>Hrvati su prave pivopije... Doznajte u čemu je 'tajna' veza

Ključne riječi

Komentara 6

AM
ameris
07:59 21.11.2015.

Pivo ja alkoholno piće koje malo pomalo stvara od korisnika a l k o h o l i č a r e tj-ovisnike o alkoholu..sva druga propaganda je perfidni zloćin prema mladima !!!

KC
karolina.cvetko
12:49 21.11.2015.

Toda pozor.Najbolj v poletnem času.Ko Slovenci pridemo na dopust.Ja ko pa je Karlovačko najboljše pivo!!!

LA
LANA555
17:03 21.11.2015.

Seks pod broj 1

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije