Uz postojeće predstavništvo u New Yorku, Hrvatska turistička zajednica otvorit će i ispostavu u Los Angelesu, za koju traži voditelja. Natječaj je objavljen danas, a ponavlja se i natječaj za izbor direktora postojećeg predstavništava u Velikoj Britaniji, te u Južnoj Koreji gdje se predstavništvo HTZ-a tek otvara. Rok za dostavu prijava je 21. ožujka. Zainteresirani kandidati moraju ispunjavati uvjete iz Zakona o radu i Pravilnika o posebnim uvjetima za zaposlene u turističkom uredu, te, među ostalim, moraju imati završen najmanje specijalistički diplomski stručni ili diplomski sveučilišni studij, najmanje tri godine radnog iskustva na poslovima s područja turizma ili marketinga, aktivno znati jedan jezik uz poznavanje drugog svjetskog jezika ili znati jezik zemlje za koju se kandidira, a moraju i izraditi program rada za narednu kalendarsku godinu.
Izabrani će biti imenovani na razdoblje od tri godine, a izbor će obaviti Povjerenstvo za evaluaciju pristiglih kandidatura na čijem je čelu glavna savjetnica ministra turizma Barbara Mesić. U Povjerenstva je i direktor HTZ-a Kristjan Staničić, predstavnici Turističkog vijeća HTZ-a Boris Žgomba, Tomislav Fain i Marcel Medak te profesor Dragan Magaš.
- Natječaj za direktora budućeg ureda u Južnoj Koreji ponavlja se zbog velikog broja nepotpunih i nevaljalih prijava - kaže direktor HTZ-a Kristjan Staničić, koji ne precizira razloge zašto se ponavlja natječaj za direktora predstavništva na tržištu Velike Britanije koje, kako kaže, iz godine u godinu sve značajnije participira u ukupnim rezultatima hrvatskog turističkog prometa. - Naši dugoročni ciljevi podrazumijevaju još snažnije pozicioniranje Hrvatske na dalekim tržištima, posebno u SAD-u gdje projekcije govore o ovogodišnjem rastu prometa po stopi od 15 do 20 posto. To je razlog zbog kojeg otvaramo ispostavu u Los Angelesu. Na raspisane natječaje za tri vrlo atraktivne destinacije očekujemo kandidature kvalitetnih profesionalaca koji će svojim radom znati pridonijeti daljnjem pozicioniranju Hrvatske kao poželjne turističke destinacije - kaže Staničić.
Ministar turizma Gari Cappelli ističe poseban značaj tržišta na koja se odnose natječaji.
- Riječ je o iznimno bitnom natječaju u kojem tražimo najbolje kandidate koji će Hrvatsku i hrvatsku turističku ponudu predstavljati na nama iznimno važnim tržištima. Riječ je ujednoi o tržištima s kojih se ostvaruje najveća turistička potrošnja te koji ostvaruju veliki broj putovanja u svijetu. Naime, prema podacima Svjetske turističke organizacije turisti iz Sjedinjenih Američkih Država u 2017. ostvarili su inozemnu potrošnju od oko 120 milijardi eura, iz Velike Britanije 56,1 milijardi eura te Južne Koreje 27,1 milijardi eura. Posjetitelji s navedenih područja već su prepoznali Hrvatsku kao cjelogodišnju turističku destinaciju, no pred direktorima predstavništvima je vrlo izazovan zadatak s fokusom na razvoj promotivnih aktivnosti stoga za ove atraktivne poslovne pozicije tražimo visoku razinu stručnosti, znanje i dobro poznavanje turističkog tržišta za koje je predstavništvo nadležno - poručuje ministar Cappelli.
Predsjednica Povjerenstva za evaluaciju pristiglih kandidatura Barbara Mesić poziva zainteresirane da se jave na upravo objavljene natječaje i predstave svoje ideje i kreativna rješenja.
- Očekujemo velik broj prijava hrvatskih stručnjaka iz područja turizma i marketinga te vjerujemo da ćemo naći najstručnije i najkompetentnije kandidate koji će, u zajedničkoj suradnji s Glavnim uredom HTZ-a i Ministarstvom turizma, kvalitetno predstavljati i pozicionirati našu zemlju na inozemnim tržištima - poručuje B. Mesić.