U kontaktnu mrežu na pruzi Vinkovci – Vukovar u ponedjeljak u 8 sati bit će trajno pušten napon od 25 kV, izvijestila je HŽ Infrastruktura. Dio je to završnih radova na projektu nadogradnje i elektrifikacije pruge M601 Vinkovci – Vukovar.
- Pozivamo putnike, željezničko osoblje i stanovništvo uz prugu Vinkovci – Vukovar, posebno stanovnike Vinkovaca, Nuštra, Bršadina, Vukovar-Borova naselja i Vukovara na dodatan oprez, ističući da je opasno po život i strogo zabranjeno kretati se uzduž pruge unutar ili izvan kolosijeka, hodati po tračnicama ili stajati na njima, dodirivati tijelom ili nekim predmetom metalne konstrukcije i vodiče kontaktne mreže, dodirivati elektrovučna vozila i električne naprave na njima, penjati se na krovove zatvorenih vagona, vagonske cisterne, otvorene teretne vagone, lokomotive, pružna vozila, približavati se i dirati prekinute vodiče i predmete koji vise odnosno vodiče koji su pali na zemlju, prislanjati ili slagati materijal ili predmete uz metalne konstrukcije kontaktne mreže te premošćivati tijelom ili metalnim predmetima tračnice kolosijeka – upozoravaju u HŽ Infrastrukturi.
Radovi na projektu »Nadogradnja i elektrifikacija postojeće željezničke pruge od značaja za međunarodni promet M601 Vinkovci – Vukovar« su u završnoj fazi. Po ishođenju svih dozvola i odobrenja vlakovi će na toj relaciji voziti brzinom do 120 km/h te će se skratiti vrijeme putovanja za oko 50 posto.
- Cilj projekta je povećati opseg željezničkoga teretnog prijevoza i prekrcaja robe u luci Vukovar, postići bolju povezanost željezničkoga putničkog prijevoza Vukovarsko-srijemske županije s glavnim prometnim koridorima te podići razinu udobnosti i sigurnosti putovanja - Ističu. Projekt modernizacije i elektrifikacije pruge Vinkovci – Vukovar doprinijet će, dodaju, gospodarskome razvoju lokalne zajednice, šire regije Vinkovaca i Vukovara te u konačnici istočnog djela Hrvatske.
Projektom su obuhvaćeni rekonstrukcija, obnova i elektrifikacija jednokolosiječne željezničke pruge duljine 18,7 kilometara, rekonstrukcija kolodvora Vukovar-Borovo Naselje i Vukovar te stajališta Nuštar i Bršadin-Lipovača, izgradnja novog mosta Bobotski kanal, obnova mosta Vuka te osiguranje i uređenje željezničko-cestovnih prijelaza. Vrijednost projekta iznosi 72 milijuna eura, od čega je 85 posto bespovratnih sredstava sufinancirano iz fondova Europske unije. Puštanje u promet modernizirane pruge u potpunoj funkciji očekuje se u drugoj polovini ove godine.
Plenković "toplo" dočekan u Zadru: 'Uskoro vam istječe vrijeme'