Prema voznom redu, prvi vlak s kolodvora Kotoriba u Međimurju kreće ujutro u 4.18 i vozi do Varaždina u koji stiže u 5.08. Tu slijedi presjedanje u drugi vlak koji kreće u 5.26, a u Zagreb stiže u 7.49. Dakle, ukupna vožnja na relaciji dugoj 116 kilometara traje 3.31 sati.
- U povratku je situacija identična. Dakle, u vrijeme dok u Europskoj uniji vlakovi udaljenosti kao što je ona između Kotoribe i Zagreba prevaljuju mjereći u minutama, mi i dalje te udaljenosti mjerimo u satima. Time su stanovnici Međimurske županije koja ima 112.000 stanovnika, Varaždinske sa 176.000 i Krapinsko-zagorske županije sa 129.000 stanovnika, u velikoj mjeri uskraćeni za kvalitetnu i brzu vezu sa gradom Zagrebom - kaže Željko Pavlic, predsjednik Međimurskog demokratskog saveza koji je ministru mora, prometa i infrastrukture Olegu Butkoviću poslao dopis u kojem upozorava na predugo putovanje vlakom.
Pavlic predlaže da se razmotre i ulaganja i u obnovu pruge od Kotoribe do Čakovca, najstarije hrvatske pruge, i dalje preko Varaždina, Novog Marofa, Zaboka do Zagreba. Predlaže i promjenu kategorizacije pruge od Čakovca, Varaždina do Zaboka iz lokalne u regionalnu, jer ova pruga povezuje tri regije sa gradom Zagrebom.
- Znamo da je u pripremi izgradnja "Lepoglavske spojnice", ali stanovnici ovog dijela Republike Hrvatske nemaju deset godina vremena kako bi mogli koristiti sve benefite koje im pruža blizina Zagreba, a poduzetnici blizinu tako velikog tržišta. To će biti moguće jedino kada će putovanje do Zagreba biti unutar jednog sata – ističe Pavlic.
Pomalo se daleko stigne. A brzinom se okuplja rodbina