MDS pisao Butkoviću

HŽ-ovom vlaku za put dug 116 kilometara trebaju tri i pol sata

Vlak -automobil Primorski Dolac
Ivo Cagalj/PIXSELL
08.06.2021.
u 14:56

Pavlic predlaže da se razmotre i ulaganja i u obnovu pruge od Kotoribe do Čakovca, najstarije hrvatske pruge, i dalje preko Varaždina, Novog Marofa, Zaboka do Zagreba

Prema voznom redu, prvi vlak s kolodvora Kotoriba u Međimurju kreće ujutro u 4.18 i vozi do Varaždina u koji stiže u 5.08. Tu slijedi presjedanje u drugi vlak koji kreće u 5.26, a u Zagreb stiže u 7.49. Dakle, ukupna vožnja na relaciji dugoj 116 kilometara traje 3.31 sati.

- U povratku je situacija identična. Dakle, u vrijeme dok u Europskoj uniji vlakovi udaljenosti kao što je ona između Kotoribe i Zagreba prevaljuju mjereći u minutama, mi i dalje te udaljenosti mjerimo u satima. Time su stanovnici Međimurske županije koja ima 112.000 stanovnika, Varaždinske sa 176.000 i Krapinsko-zagorske županije sa 129.000 stanovnika, u velikoj mjeri uskraćeni za kvalitetnu i brzu vezu sa gradom Zagrebom - kaže Željko Pavlic, predsjednik Međimurskog demokratskog saveza koji je ministru mora, prometa i infrastrukture Olegu Butkoviću poslao dopis u kojem upozorava na predugo putovanje vlakom.

Pavlic predlaže da se razmotre i ulaganja i u obnovu pruge od Kotoribe do Čakovca, najstarije hrvatske pruge, i dalje preko Varaždina, Novog Marofa, Zaboka do Zagreba. Predlaže i promjenu kategorizacije pruge od Čakovca, Varaždina do Zaboka iz lokalne u regionalnu, jer ova pruga povezuje tri regije sa gradom Zagrebom.

- Znamo da je u pripremi izgradnja "Lepoglavske spojnice", ali stanovnici ovog dijela Republike Hrvatske nemaju deset godina vremena kako bi mogli koristiti sve benefite koje im pruža blizina Zagreba, a poduzetnici blizinu tako velikog tržišta. To će biti moguće jedino kada će putovanje do Zagreba biti unutar jednog sata – ističe Pavlic.

Ključne riječi

Komentara 8

WL
Wlarg
15:18 08.06.2021.

Pomalo se daleko stigne. A brzinom se okuplja rodbina

RE
reborn
15:31 08.06.2021.

Navedeni vozni red je eklatantni primjer nesposobnosti HŽ-a: nisu sposobni održavati željezničku infrastrukturu koju su nasljedili od Austro-Ugarske, nisu sposobni ulagati u modernije vlakove, a nisu sposobni ni tržišno razmišljati: paketu je možda svejedno hoće li tih stotinjak km preći za 1h ili 3h, ali čovjeku sigurno nije. Problem je i puno širi od usluge HŽ-a, jer uključuje i pitanje dnevne migracije radne snage, konkurentnosti i dostupnosti radnika, pitanje "prometne alternative" - zakrčenosti Zagreba autima, pa i cijene nekretnina... Potencijal i korist od rješavanja ovog problema je ogroman, samo treba prvo razjuriti neradničke uhljebe.

ĆA
ĆanotaKrljo
16:02 08.06.2021.

Možda je vozač čitao usput Matu Lovraka i. njegovu knjigu "VLAK U SNIJEGU" - pa sačekao da snijeg otopi

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije