Na službenim internetskim stranicama HŽ-a osvanula je vijest da vlakovi prema Mađarskoj i dalje voze, iako je prema novom voznom redu, koji je na snagu stupio 12. prosinca, Međimurje trebalo ostati bez svih međunarodnih linija prema susjednim zemljama. Pod pritiskom javnosti i sindikata, HŽ je odlučio da i dalje voze pogranični vlakovi na graničnim prijelazima Kotoriba - Murakeresztur, Koprivnica - Gyekenyes i Magyarboly - Beli Manastir. U HŽ-u ističu da će ti vlakovi nastaviti voziti zbog “zahtjeva lokalne samouprave, pogranične policije i carine”.
- Njima se voze policajci i carinici, ali i studenti i drugi putnici. Zadovoljni smo odlukom HŽ-a da se ostave barem vlakovi za Mađarsku. Novi direktor HŽ Holdinga Zlatko Rogožar je u samo nekoliko dana svog mandata uvažio primjedbe i dao nalog Putničkom prijevozu da vlakovi nastave prometovati - kaže Željko Halić iz međimurske podružnice Sindikata željezničara Hrvatske. Međimurje će tako prijepodnevnim i poslijepodnevnim vlakovima i dalje biti povezano s Europskom unijom preko Mađarske, no veza sa Slovenijom je, po svemu sudeći, izgubljena. Vlakovi na relaciji Čakovec - Središće - Ormož - Pragersko ukinuti su.
Na službenim stranicama Slovenskih željeznica tako više nema jutarnjih parova vlakova 7882 i 7885, kao ni popodnevnih 7870 i 7875. U Sindikatu željezničara Hrvatske ističu da se tim vlakovima mjesečno vozilo u prosjeku 500-tinjak putnika. Tijekom studenoga u 51 paru vlakova prevezeno je 308 putnika u dolasku i 101 u odlasku.
- Trebamo nastaviti borbu da nam ostave i vlakove za Sloveniju jer Međimurje, u kojem je prije 150 godina otvorena prva pruga, to zaslužuje - kaže Neven Toplonjak iz Sindikata prometnika vlakova.
Zna li novinar, a i ostali da je ukinut i jedan jedini putnički vlak za Dobovu (SLO ).Vlak kojim su putovali i slovenci hrvati na posao i shoping. Dobova je udaljena 30-tak km od Zagreba i nekad je bila više dio Zagreba nego Slovenije. Nerentabilnost je samo izgovor, jer vlak do Dobove vozi skoro isto kao i do Harmice.