Nastavlja borbu

HZZO joj zaprijetio ovrhom zbog svoje pogreške, a sada joj se ne javljaju cijeli dan

hzzo
Foto: Zeljko Lukunic/PIXSELL
01.06.2018.
u 11:42

– U utorak sam napokon dobila gospođu koja je vodila moj slučaj i koja mi je rekla: ''Ja s tim nemam više ništa, ja sam to proslijedila dalje.''

Ana Filipović privukla je veliku pozornost objavom na Facebooku u kojoj je iskazala svoj gnjev prema sustavu koji dopušta HZZO-u, na kojeg se žalila, da prijeti ovrhom unatoč tome što su oni počinili pogrešku.

Filipović je 2016. godine završila na bolovanju zbog komplikacija u trudnoći, a HZZO joj je pogrešno obračunao iznos plaće na bolovanju, zbog čega je preplaćena. Kada su to uvidjeli u HZZO-u, dobila je tužbu od njih kojom traže da im vrati iznos od 5000 kuna plus kamate koje su oko 2000 kuna u roku od 8 dana, a ako to ne učini, prijete joj ovrhom

Za Dnevnik.hr rekla je kako su joj iz HZZO-a poručili da su joj rješenje o ovoj situaciji poslali još prošle godine, ali da se ona na njega oglušila. Problem je, kaže Filipović, što u kopiji tog dopisa jasno piše da je ona poslana na pogrešnu adresu na kojoj  ne živi već godinama (kao ni itko njen). 

Za kraj je navela još jednu, prema njezinu mišljenju, apsurdniju stvar.

– Da stvar bude još apsurdnija, provela sam čitav ponedjeljak zivkajući HZZO kako bih dobila odgovore na pitanja, ali mi nitko nije znao reći o čemu je  riječ, prespajali su me više puta. U utorak sam napokon dobila gospođu koja je vodila moj slučaj i koja mi je rekla: ''Ja s tim nemam više ništa, ja sam to proslijedila dalje''. 

Na kraju su je uputili na pravnu službu koja joj se nije javljala cijelu srijedu.

hzzo
1/7
Ključne riječi

Komentara 8

DU
Deleted user
13:11 01.06.2018.

Narod treba dobro paziti da referendumi ne prolaze jer nam je ovako dobro.. ko normalna pokušava promjeniti stvari kad nam je dobro!!!!

DU
Deleted user
12:18 01.06.2018.

Ako već gospođa nije primjetila da dobiva veći iznos naknade od očekivanog ( svi manje više znamo što očekujemo dobivati u novcu), zaista je krajnje nemarno od Zavoda da toliko dugo vremena nije primjećeno da se isplaćuju prekomjerne svote? PaPa što tamo službenici rade? I naravno; zašto telefoni kada se na njih nitko ne javlja (osim možda automata koji vam kažu da ste sedamdesettreći na redu)? Zašto na stranicama nemaju e-mail adrese za slanje upita i slično? Ne ono općenito "pitanja i odogovri", nego baš u vezi konkretnih predmeta kao ovoaj?

Avatar Marko
Marko
00:52 14.06.2018.

A, ništa,ukinuti te rodiljne i porodiljne naknade,pa se neće imati na što žalit.Kao u Bosni,tamo nitko to ne dobiva pa se ni ne žale na nemarnu državu...

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije