Facebook-ov Instagram je dogovorio mjere za suzbijanje skrivenog oglašavanja takozvanih influencera na svojoj foto i video platformi, priopćila je u petak britanska uprava za zaštitu tržišnog natjecanja i tržišta (CMA).
Influenceri s tisućama pratitelja mogu zaraditi velike naknade od tvrtki za promociju proizvoda na Instagramu.
CMA je najavio veliku promjenu ponašanja na ovoj platformi, prenosi Reuters.
"Ljudima će biti puno teže objaviti oglas na Instagramu, a da ga ne označe kao takvog", rekao je CMA u izjavi.
Facebook je rekao da je tvrtka zadovoljna što surađuje s CMA-om na kontinuiranim naporima da poveća transparentnost kada ljudi plaćaju za objavljivanje sadržaja na Instagramu.
"Ponosni smo što smo pokrenuli program s MediaSmartom koji pomaže mladima u obrazovanju o brendiranom sadržaju i kako ga prepoznati", dodao je Facebook.
CMA je rekao da istražuje zabrinutost da previše influencera objavljuje sadržaje o tvrtkama, bez da naglase da su za to plaćeni ili da su primili nekakav poticaj za to, piše Reuters.
Ipak, sada će oni morati potvrditi i otkriti jesu li dobili poticaje za promociju proizvoda ili usluge.
Instagram će također koristiti tehnologiju kako bi uočio kada korisnici možda nisu jasno otkrili da je objava oglas, rekla je CMA.
Prošle godine je, nakon CMA intervencije, 16 poznatih osoba obećalo popraviti svoje ponašanje na Instagramu.