Suzbijanje skrivenog oglašavanja

Instagram postavlja ograničenja plaćenim influencerima

Instagram advertising
Foto: Yui Mok/PA Images/PIXSELL
1/3
16.10.2020.
u 11:17

"Ponosni smo što smo pokrenuli program s MediaSmartom koji pomaže mladima u obrazovanju o brendiranom sadržaju i kako ga prepoznati", dodao je Facebook.

Facebook-ov Instagram je dogovorio mjere za suzbijanje skrivenog oglašavanja takozvanih influencera na svojoj foto i video platformi, priopćila je u petak britanska uprava za zaštitu tržišnog natjecanja i tržišta (CMA).

Influenceri s tisućama pratitelja mogu zaraditi velike naknade od tvrtki za promociju proizvoda na Instagramu.

CMA je najavio veliku promjenu ponašanja na ovoj platformi, prenosi Reuters.

"Ljudima će biti puno teže objaviti oglas na Instagramu, a da ga ne označe kao takvog", rekao je CMA u izjavi.

Facebook je rekao da je tvrtka zadovoljna što surađuje s CMA-om na kontinuiranim naporima da poveća transparentnost kada ljudi plaćaju za objavljivanje sadržaja na Instagramu.

"Ponosni smo što smo pokrenuli program s MediaSmartom koji pomaže mladima u obrazovanju o brendiranom sadržaju i kako ga prepoznati", dodao je Facebook.

CMA je rekao da istražuje zabrinutost da previše influencera objavljuje sadržaje o tvrtkama, bez da naglase da su za to plaćeni ili da su primili nekakav poticaj za to, piše Reuters.

Ipak, sada će oni morati potvrditi i otkriti jesu li dobili poticaje za promociju proizvoda ili usluge.

Instagram će također koristiti tehnologiju kako bi uočio kada korisnici možda nisu jasno otkrili da je objava oglas, rekla je CMA.

Prošle godine je, nakon CMA intervencije, 16 poznatih osoba obećalo popraviti svoje ponašanje na Instagramu.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije