PROMO

Iskoristite Dan besplatnog parkiranja u 27 gradova diljem zemlje

dan besplatnog parkiranja
Foto: Promo
1/3
21.11.2018.
u 08:55

Uz besplatnu aplikaciju PayDo i Mastercard prvi puta u Hrvatskoj parkirajte bez troška

U gotovo svim većim hrvatskim gradovima 22. studenoga je „Dan besplatnog parkiranja“, prva nacionalna akcija ove vrste kojom je građanima, korisnicima Mastercard® kartica, omogućeno praktički cjelodnevno parkiranje bez ikakvog troška.

Putem aplikacije PayDo, postojećim i novim korisnicima na dan akcije dostupno je besplatno preuzimanje deset satnih parkirnih karata za maksimalno dvije registarske oznake. Bilo da parkirate u mjestu stanovanja ili putujete na neku od lokacija gdje je PayDo aplikacija aktivna, svakako iskoristite ovu jednodnevnu akciju i u četvrtak 22. studenoga besplatno parkirajte u čak 27 gradova diljem zemlje.

Prvi korak je preuzimanje besplatne aplikacije PayDo na platformama za iOS i Android (App Store, Google Play) ili na web stranici: www.paydo.hr. Nakon prijave u aplikaciju i registracije Mastercard kartice, bira se grad, unosi registarska oznaka vozila, određuje parkirna zona i razdoblje, a kao način plaćanja potvrđuje opcija „Besplatno uz Mastercard“. Parkiranje sa 100% popusta tako je ostvareno u svega nekoliko klikova, na potpuno siguran i provjeren način te u skladu sa svjetskim standardima.

Besplatno parkiranje moguće je u gradovima: Bjelovar, Crikvenica, Dubrovnik, Đakovo, Hvar, Karlovac, Koprivnica, Korčula, Novi Vinodolski, Ogulin, Orebić, Osijek, Poreč, Požega, Pula, Rab, Rovinj, Samobor, Sisak, Slavonski Brod, Split, Šibenik, Varaždin, Vodice, Vodnjan, Vukovar i Zadar.

Foto: Promo

Nacionalna pokrivenost aplikacije diljem zemlje popularno nazivane Pajdo, jamči gotovo svakodnevne uštede i nakon isteka akcijskog „Dana besplatnog parkiranja“. 

Iako je SMS još uvijek najrasprostranjeniji oblik mobilnog plaćanja, plaćanje aplikacijama ima brojne prednosti. Primjerice, PayDo ne koristi SMS protokol pa za razliku od SMS-a građani ne snose troškove naknada za platne transakcije.

„Iz navedenih razloga, osim potpuno besplatnog parkiranja dana 22.11., nastavljamo i s godišnjom promotivnom pogodnosti za sve korisnike Mastercard kartica: 10% od iznosa plaćenog za satne karte vraća se korisniku na promotivni račun, a što može koristiti prilikom budućeg plaćanja parkiranja“, objasnio je Mario Hegedüs, izvršni direktor Infoarta - IT tvrtke koja stoji iza PayDo aplikacije.

Akcije su kreirane s ciljem popularizacije praktičnosti mobilnog plaćanja, u ovom slučaju kupovine parkirališnih karata. Prema istraživanjima, aplikacije za plaćanje koristi gotovo 60% potrošača u zemljama gdje su takve usluge dostupne. Čak 95% Hrvata koristi kartice, a 62% ih želi plaćati mobitelom. Upravo brzina, jednostavnost i ostvarene uštede čine PayDo aplikaciju itekako korisnom i poželjnom. Zbog toga svakim danom raste broj novih PayDo korisnika, što i ne čudi s obzirom na podatak da se potrošači regije ne odvajaju od svojih pametnih telefona te ih u prosjeku koriste 4,3 sata na dan.

„Veseli nas što možemo podržati projekte poput PayDo aplikacije jer korisnicima omogućuju da isti zaslon koji ne ispuštaju iz ruku mogu koristiti i za plaćanje. Prema nekim procjenama korisnici pametnih telefona i tableta će do 2019. napraviti gotovo 200 milijardi mobilnih transakcija godišnje. Ovo potvrđuje da želja potrošača za jednostavnim, sigurnim i digitalnim rješenjima u platnoj industriji raste, a pametni telefoni nameću se kao logično sredstvo plaćanja“, istaknula je Sanja Žigić, direktorica Mastercarda u Hrvatskoj.

Stoga iskoristite „Dan besplatnog parkiranja“ i već sada putem mobitela ili weba preuzmite PayDo parking aplikaciju. Vaš parking pomoćnik Pajdo pobrinut će se da parkirate brže, jednostavnije, povoljnije, ali i potpuno besplatno 22.11.2018. godine.

Za više informacija posjetite: www.paydo.hr ili Facebook stranicu www.facebook.com/paydoapp

Foto: Promo

Istraživanje MasterIndex o navikama korištenja financijskih usluga u RH te stavu prema platnim karticama iz svibnja 2018. online je provela kompanija Mastercard u suradnji s GfK – Centrom za istraživanje tržišta, na uzorku od 1.027 korisnika bankarskih usluga dobi od 18 do 55 godina.

Studija Mastercard Impact of Innovation pružila je uvid u percepciju digitalizacije i njenim učincima na društvo te osobne preferencije u uporabi digitalne tehnologije za plaćanje i autentifikaciju. Pokazuje i koliki otpor ispitanici iskazuju prema prihvaćanju i korištenju digitalnih tehnologija, odnosno koliko zagovaraju korištenje. Istraživanje je za Mastercard proveo IPSOS Research u četiri regije tijekom ljeta 2016. među korisnicima interneta koji posjeduju bankovni račun dobne skupine od 20 do 50 godina.

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije