šlampavost

Iz Raiffeisen banke Koprivničanca tražili da plati račun od 0,00 kuna

'24.01.2011., Koprivnica - Mladen Pavkovic je od Raiffeisen banke Austria dobio na 0,00 kuna duga koji mora podmiriti. Photo: Marijan Susenj/PIXSELL'
'Marijan Susenj/PIXSELL'
26.01.2011.
u 11:00

– Htio sam platiti, ali bankin sustav ne prihvaća takvu transakciju. Da mi ne šalju kamate i opomene, "dug" ću im poslati poštom – kaže Pavković

Kao i svakog mjeseca, poštar donosi račune. Među njima nalazi se i onaj za podmirenje troškova kreditne kartice Visa. Mladen Pavković otvara omotnicu, vadi uplatnicu i – zastane ugledavši iznos.

Platiti odmah

Raiffeisenbank poslalo mu je račun na iznos 0,00 kuna.

Usto, kao datum dospijeća računa iz banke jasno navode: "odmah".

Pavković se sjetio koliko su u današnje vrijeme učestali telefonski pozivi, kuverte i razni drugi načini na koje se dužnike upozorava da podmire račune, pa se s uplatnicom uputio u Raiffeisenbank, ne želeći riskirati da mu još pošalju i neku opomenu.

No, račun nije uspio platiti.

U banci su mu službenici objašnjavali da njihovi kompjutorski sustavi ne mogu provesti takvu transakciju.

– U poslovnici su mi rekli da trebam napisati reklamaciju, ali ja se ne želim žaliti nego samo platiti račun koji mi je poslan – kaže Pavković, dodajući da vjerojatno nije jedini klijent kojeg je banka "obradovala" nepotrebnom uplatnicom, te da ga bankini "roboti" i njihova nemogućnost obrade uopće ne zanimaju.

Zbog toga je situaciju odlučio istjerati do kraja – bojeći se da mu možda ne naplate i nekakve kamate, Pavković namjerava banci poštom poslati iznos koji joj "duguje".

Ipak, nije mu jasno kako je Raiffeisenbanku uopće bilo isplativo poslati nepotreban račun, ako se u obzir uzmu iznos poštarine koju moraju platiti za isporučenu kuvertu, sama kuverta i papir na kojem je uplatnica tiskana, tinta i struja za rad printera printera, te nezanemariv trošak rada bankovnog službenika.

– Kad drugi put dobijem račun na, primjerice, sto kuna, moj "robot" to neće moći obraditi i ja ga neću platiti. Ako već oni imaju svoje robote, mogu i ja imati svog – poručuje Pavković.

Kaže i kako bi banku trebao tužiti za uznemiravanje, kao što i ona građane tuži za nepodmirene račune.

Sustav neće

Apsurd situacije potvrdila je i službenica koja je godinama radila u banci, a odnedavno je u mirovini – prema njenim riječima, u svojoj karijeri nagledala se "svakakvih gluposti", ali ova je uvjerljivo najveća.

Iz Raiffeisenbanka odgovorili su nam tek da je uplatnica sastavni dio izvatka po kreditnoj kartici koju su dužni dostaviti korisniku kao pisanu informaciju o troškovima.

Komentara 2

ZM
zmarko6
07:32 27.01.2011.

ma prestrasno, automatizmom se za kartice svaki mjesec generira racun i ako nije troseno iznos i treba biti 0kn. Jedina greska banke je da onda ne treba vrsiti dostavu racuna-uplatnice. Vjerojatno zbog kluauzule u ugovoru o koristenju kartice, gdje stoji da se racun mora ispostaviti svaki mjesec. Sad bi mogel Pavkovic jednu knjigu o tome napisat - \'Da se ne zaboravi - dobio sam racun od 0kn\'

KI
kikanić
08:05 28.01.2011.

Kad smo već kod Koprivnice stao sam tamo u nekakav ASADO i pojeo odličan hambi za deset kuna.Dođite malo u Zagreb da vidite kaj dobijete za deset kuna,mirigojku tirolsku i frtalj kruha

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije