nesreća kraj rijeke

Izvukli živu gavu iz Cessne u plamenu, na pisti otpao kotač

cessna 172,avionska nesreća,grobnik (1)
Foto: Goran Kovačić/PIXSELL
1/7
16.06.2012.
u 11:51

Sportski zrakoplov Cessna 172 danas prijepodne srušio se na pistu na Grobniku u zapalio

Sportski avion Cessna 172 danas prijepodne, u 10.15 sati, srušio se na pistu na Grobniku i zapalio. Avion je poletio u 9.45, a požar je ugašen oko 11.30 sati.

Premda je policija provotno izvijestila kako je uz pilota Vladimira Uzelca (46 godina) u avionu bila i obitelj, kasnije je potvrđeno da je u Cessni, uz njega bila devetogodišnja djevojčicu i još dvojica muškaraca, također 46-godišnjaci.

Jedan od njih otac je djevojčice i zadobio je, kako neslužbeno doznajemo, teške tjelesne ozljede, slomljen mu je kralježak, zbog čega je podvrgnut operaciji. Djevojčica je nakon ukazane liječničke pomoći puštena iz Dječje bolnice Kantrida, pilot je lakše ozlijeđen, a treći muškarac iz aviona, zadržan je u bolnici na promatranju.

Kako doznajemo Uzelac je iskusni pilot koji se od 18. godine bavi letenjem. Tijekom trajanja očevida na mjestu nesreće zatekeli smo Zdravka Maksimčuka koji živi nedaleko piste. Vidio je, kaže, avion još u letu i nije primjetio ništa sumnjivo.

- Ništa nisam vidio, ali znamo čuti čudan zvuk motora dok ti avioni lete. Iz pouzdanih sam izvora saznao od ljudi koji su letjeli da se često zna dogoditi da piloti gase motore, valjda tako štede gorivo - kazao nam je Maksimčuk, no njegove je tvrdnje opovrgao Premuš iz "Krila Kvarnera".

- Njima smeta zvuk dvokrilca koji ima drugačiji motor i jako se čuje. Avioni pri slijetanju rade na minimumu tako da im se čini da su motori ugašeni. I prilikom obuke pilote učimo što napraviti ako im eventualno stane motor i kako u takvim prilikama treba sletjeti - objasnio je Premuš nagađanja očevidaca.

Srušeni avion je u vlasništvu kluba Krila Kvarnera. Član te organizacije Žarko Ljuština pretpostavlja kako je do zapaljenja došlo prilikom slijetanja, no točne okolnosti mora utvrditi komisija za istraživanje avionskih nesreća. Ljuština je naglasio kako je riječ o američkim avionima koji su jako pouzdani, a ovaj je bio redovito održavan.

Upravitelj kluba Zoran Premuš je rekao kako je do nesreće došlo pri slijetanju - Cessni je otpao kotač, došlo je do iskrenja i onda do zapaljenja. Avion je jučer bio na servisu te je imao, kako kaže Premuš, 140 litara goriva u spremniku u kojeg inače stane 200 litara. No, Premuš kaže da bi avion izgorio i da je imao samo 20 litara u spremniku.

Komentara 18

CA
cassini
12:57 16.06.2012.

lijo, vodanovic je u agenciji za istrazivanje nesreca. dakle, on istrazuje nesrece. agencija za civilno zrakoplovstvo je ona koja medu ostalim zadacima ima zadacu provjeravati ispravnost zrakoplova.

CD
can.do
13:07 16.06.2012.

Svašta!! Kak je to avion pao ako piše da se zapalio prilikom slijetanja? Uostalom, da se avion srušio, kak bi ljudi sam tak izašli iz njega? Uglavnom, zar je slijetanje = pad?

CH
chemica
12:20 16.06.2012.

Onaj prošli koji se srušio je također bio "održavan" i sastavljen u vlastitoj garaži. Tek kada okine o zemlju, pojavi se nekakav inspektorčić koji se ko pura dreku čudi kako letjelica nije bila registrirana. Da on malo bolje radi svoj posao...

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije