Kompanija Japanese Airline pronašla je rješenje za putnike kojima smeta dječji plač. Prije nego što odaberete svoje sjedalo, na mapi će biti označeno koja su sjedala rezervirana za djecu mlađu od dvije godine.
Kao i sve povezano s djecom, i ovaj potez izazvao je nemir na društvenim mrežama. Poduzetniku Rahatu Ahmedu ovo je baš super jer kad putuje 13 sati, jednostavno ne želi slušati ''dječje glasiće'', piše Metro. Drugi se putnik pak pitao do kojeg trenutka se mora rezervirati sjedalo da bi potpuno bio siguran da se pored njega ipak neće stvoriti beba.
Naravno, javili su se i oni kojima je ovo apsurdno jer postoje slušalice kojima se potpuno može eliminirati buka, a treći pak cijelu raspravu dižu na višu razinu pa se pitaju kada će konačno doći mapa s upozorenjima gdje sjede ljudi koji glasno jedu, izuvaju cipele ili se oslanjaju na druge putnike kad zaspu.
Ovo nije prva kompanija koja je prihvatila ovo rješenje. Glasnogovornica All Nippon Airwaysa potvrdila je da na njihovoj stranici već neko vrijeme prije rezervacije sjedala možete vidjeti gdje će sjediti djeca i da sustav dobro funkcionira.
ne vidim nikakav problem u tome da sam sa klincem odvojena od ljudi kojima smeta njihov plač ili priča jer ako ja volim i imam djecu isto mi ne daje za pravo da drugima namećem ono što oni ne vole ili im smeta. više ovakvih razdvajanja bilo bi manje dizanja nepotrebnih tenzija