Jubilarnu, petu po redu manifestaciju Crna ovca, koja se održava od 14. do 16. svibnja u Baški na otoku Krku, krasi moto “Crnje ne može!”.
Predstavnica Organizacijskog odbora Branka Polonijo objasnila je osnovnu poruku koju ova manifestacija šalje, a koja sustavno promovira tradicionalnu bašćansku gastronomsku ponudu s naglaskom na bašćanskoj janjetini:
– Crna ovca misli i djeluje drugačije, ne pristaje na stereotipe, a crno znači individualizam, vedar i optimističan pogled na svijet. Crna ovca znači vikend sporta, kulture, glazbe, gastronomije. U sklopu manifestacije najavljeno je i kuharsko natjecanje, ove godine u nešto jačem izdanju - popularni kuharski višeboj nazvan Test the best u kojem će se natjecati devet ekipa novinara u spravljanju janjećeg gulaša u kotliću.
I riječki glazbenik Damir Urban priključit će se ovim bogatim vikend-događajima pa će tako, kako kaže, sa zadovoljstvom izvesti i subotnji koncert. Dizajnerica vizualnog identiteta Crne ovce, Darja Gudac iz riječke agencije Studio Cronex ,predstavila je ovogodišnji dizajn pod motom "Crnje ne može" objasnivši kako brabonjčići sadrže dozu provokacije i na ironičan način oslikavaju stanje u državi i svijetu.
Crna je ovca i do sada privlačila mnogo posjetitelja iz Hrvatske i inozemstva, stoga organizatori poručuju – ovca ‘ko ne dođe!
Bila bijela ili crna svakomu je ona fina!