PROMO

Kako je jedan sasvim neobičan hrčak osvojio gradske ulice

Go2Digital
Foto: Go2Digital
1/5
14.09.2023.
u 13:40

„Šetaju ulicom žirafa, majmun i hrčak...“a, majmun i hrčak...“

Znamo, zvuči kao početak lošeg vica, ali nije šala. Barem ne u potpunosti. Istina, za sada se nitko od brojnih šetača centrom grada nije mimoišao sa žirafom ili majmunom, ali zahvaljujući tehnologiji proširene stvarnosti neki od nas imali su sreće susresti se s hrčkom. U stvarnom svijetu, na betonskom pločniku glavnog zagrebačkog trga, njegova digitalna verzija unijela je boju i razigrala našu sivu svakodnevicu.

Takvih će nestvarnih susreta digitalne vrste biti sve više jer je proširena stvarnost (Augmented Reality - AR) u vanjskom oglašavanju postala neizostavni alat marketinških kampanja. Prepoznali su to i u Addiko banci kada su kreirali kampanju koja savršeno ujedinjuje taj idealan spoj proširene stvarnosti i digitalne oglasne površine. Za partnera su odabrali Go2Digital koji već godinama pomiče prodajne, tehnološke i komunikacijske granice u vanjskom oglašavanju. Addiko banka je prva tvrtka u Hrvatskoj koja je pokrenula kampanju koristeći tehnologiju proširene stvarnosti na Go2Digital digitalnim vanjskim oglasnim površinama.

Foto: Go2Digital

Glavna zvijezda kampanje je Oskar, svima poznato lice Addiko banke. Simpatičan hrčak pojavljuje se na digitalnom ekranu svaki put kada prolaznici svojim pokretom pokrenu AR Smješten u stvarnom vremenu, digitalni Oskar u trenutku postaje i dijelom stvarnog prostora, slobodno šetajući zagrebačkom Ilicom, riječkim Jadranskim trgom i osječkom Kapucinskom ulicom. On prilazi prolaznicima, potiče ih na interakciju, poziva da skeniraju QR kod te ih upućuje do najbliže Addiko poslovnice. Tamo ih čeka besplatna Addiko Mastercard® Prepaid kartica s 20 eura kao malom gestom velike dobrodošlice.

„Addiko nije tipična banka, baš kao što ni Oskar nije tipičan hrčak. Umjesto da skuplja, on radije dijeli. Upravo to radi i u ovoj kampanji za promociju Addiko Mastercard® Prepaid kartice koja je idealno rješenje za plaćanje na putovanjima, džeparac za djecu ili sigurnu online kupovinu. Ponosna sam što je Addiko banka napravila iskorak u oglašavanju te postala prva banka u Hrvatskoj koja primjenjuje AR u vanjskom oglašavanju. Uz Zagreb, Oskar će tako posjetiti Osijek i Rijeku, a po prvim reakcijama vjerujem da smo još jednom napravili nešto hrabro i drugačije u bankarskom oglašavanju“, izjavila je Mia Lasić, zadužena za digitalni marketing Addiko banke.“

Foto: Go2Digital

Integracija proširene stvarnosti s digitalnim vanjskim oglašavanjem i live video prijenosom predstavlja inovativan pristup oglašavanju. Korištenje senzora blizine omogućuje interaktivnost između 3D animacija i gledatelja. Kombinacija ovih tehnologija stvara jedinstveno iskustvo za korisnike, omogućuje kreiranje interaktivnog iskustva koje pažnju privlači na potpuno novi način.

„Šetaju ulicom žirafa, majmun i hrčak...“ sutra više neće zvučati kao početak lošeg vica, nego kao početak dobre digitalne kampanje. Uz AR tehnologiju, stvarnost nikada nije bila zanimljivija.

Foto: Go2Digital

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije