1997. - 2000.
SDP-ov dubrovačko-neretvanski župan Ivan Šprlje iznosi javno ideju o gradnji pelješkog mosta. I HDZ uskoro prihvaća tu ideju, a most 2000. godine ulazi u prostorni plan najjužnije hrvatske županije.
2003. - 2004.
Predsjednik HDZ-a Ivo Sanader u kampanji za parlamentarne izbore uvodi temu pelješkog mosta. Nakon pobjede HDZ-a na izborima počinje realizacija projekta mosta koji vodi Jure Radić.
2005. - 2007.
Prvi početak radova na mostu svečano je otvorio premijer Ivo Sanader 2005. godine. Drugi početak radova na mostu, za čiju gradnju nije bilo novca, Sanader je obilježio pred izbore 2007. godine.
2011. - 2012.
Pobjedom Kukuriku koalicije krajem 2011. nova hrvatska Vlada definitivno odustaje od pelješkog mosta. Hrvatske ceste uskoro raskidaju ugovor o gradnji mosta s domaćim građevinskim tvrtkama, a u Vladi se odlučuju za koridor kroz Neum kao poveznicu između dva dijela Hrvatske. No uskoro shvaćaju da je most bolje rješenje od koridora.
Novi pokušaj i pogled u budućnost
2013. - 2014.
Predstudija daje prednost mostu u odnosu na sva ostala rješenja povezivanja Hrvatske. Ove godine počinje izrada studije isplativosti koja će biti gotova na jesen i koju bi EK mogao prihvatiti i na osnovi nje odobriti sufinanciranje gradnje mosta.
2014. - 2015.
Nakon što EK odobri novac za gradnju mosta, kreće se u raspisivanje natječaja za izvođače radova. Na natječaju pobjeđuju strane građevinske tvrtke koje za podizvođače radova uzimaju hrvatske građevinare.
2015. - 2018.
Radovi na gradnji mosta mogli bi realno početi u drugoj polovici 2015. godine. Realno je očekivati da će gradnja mosta potrajati tri godine pa bi Hrvatska napokon mogla biti spojena 2018.
>>'Teško je predvidjeti koliko vremena treba do realizacije Pelješkog mosta'
>>EK: Nema još odluke o pelješkom mostu, treba izraditi još niz studija
Nije SDP stopirao most zbog neznanja, nego zato da uspori integraciju Hrvatske. Isto su učinili kada su stopirali gradnju autoceste prema Splitu. Zakočili su nas dvije godine, a kad su shvatili da gube na izborima onda su nastavili gradnju kako bi zavarali narod. A što se mosta tiče, to je opet bacanje balvana pod kotače, jer oni su već dvije godine na vlasti, ako već nisu htjeli od EU tražiti sredstva za gradnju po postojećem projektu, mogli su istu ovu proceduru pokrenuti već i ranije. Ovako, a to već najavljuju, izgubili smo još dvije godine.