Unatoč krizi i zaklinjanju u jeftinu i skromnu kampanju predsjednički kandidati ubrzano troše goleme količine novca ne bi li se reklamama približili biračima. U prvih deset dana kampanje, od 19. do 29. studenoga, Milan Bandić, Dragan Primorac, Nadan Vidošević, Andrija Hebrang, Vesna Škare-Ožbolt i Miroslav Tuđman, šestorka koja je od samog početka predizborne kampanje počela s televizijskim reklamama, potrošila je ukupno 3,23 milijuna kuna.
Reklame na televizijama najskuplji su način oglašivanja i najveća stavka u predizbornoj propagandi, a u ovom su slučaju dvojica kandidata potrošila jednako kao i ostala četiri. Milan Bandić, koji otkad se kandidirao govori da će njegova kampanja stajati manje nego kod najbližeg mu konkurenta, potrošio je najviše. U tih deset dana na Prvom i Drugom programu HTV-a te na Novoj TV i RTL-u emitirao je reklama u vrijednosti 1,22 milijuna kuna.
Na HTV-u je doduše dobio, kao i svi ostali kandidati, popust od 50 posto, dok RTL i Nova popuste kandidatima drže poslovnom tajnom.
Primorac slijedi Bandića
Dragan Primorac prati ga troškovima u stopu. Potrošio je, naime, samo 100 tisuća kuna manje. Bandić je samo u jednom danu, 20. studenoga, potrošio čak 167 tisuća kuna, a Primorčevi su marketinški stručnjaci najviše uložili 29. studenoga kada su "spržili" 145 tisuća kuna. No, ako je suditi po trendu troškova, Bandić ima nekih problema s financiranjem kampanje ili je zaključio da ga na televiziji ima previše. U prvom danu emitiranja svojih spotova potrošio je naime 87 tisuća kuna samo na Prvom programu HTV-a, dok je deset dana kasnije na istom programu potrošio samo 8800 kuna. Iako je s televizijskim reklamama počeo kad i Bandić i Primorac, Nadan Vidošević je potrošio daleko manje – 516 tisuća kuna.
Skromni Tuđman
Andrija Hebrang je, za samo dva dana, jedina u kojima su se vrtjeli njegovi spotovi, i to samo na Prvom programu HTV-a, potrošio 202.000 kuna. Vesna Škare-Ožbolt u pet dana reklamiranja potrošila je 65 tisuća kuna, a Miroslav Tuđman očito se ne može podičiti reprezentativnim proračunom za kampanju jer je u dva dana reklamiranja potrošio samo 6,5 tisuća kuna.
Ivo Josipović, vodeći po anketama, odlučio je malo pričekati s televizijskim reklamama pa će se njegovi prvi troškovi znati tek za desetak dana. No, zato je još prije početka kampanje počeo lijepiti plakate s natpisom “PravDA!” što je vidljivo i iz njegova privremenog financijskog izvješća.
Do prvoga kruga kampanje kandidatima preostaje još 18 dana u kojima će se zasigurno, makar oni koji imaju novca, nesmiljeno trošiti. Oni koji imaju ograničene budžete i u ovoj će se kampanji moći samo žaliti da pokraj “bogataša” nisu ni imali pravu šansu. Uz to, vjerojatno će se i nakon ovih izbora vući repovi neprijavljenih troškova i sumnjivih donacija kakvi su obilježili sve prethodne izbore u Hrvatskoj.
Tako se trosi kada nije iz tvoga dzepa samo naprid a zelite voditi Lipu Nasu samo da mi je znati tko ce vas da izabere uufffffff.