Kampanja u Splitu

Kerum izmislio agenciju koja je 'istražila' da vodi u utrci

kerum
Ivana Ivanovic/PIXSELL
17.05.2013.
u 11:48

Agencija koja je provela istraživanje za Keruma nije registrirana u ministarstvu pravosuđa, nema ni svoju internetsku stranicu.

Željko Kerum kandidat za splitskog gradonačelnika, piše Slobodna Dalmacija, izmislio je agenciju "Best" čije istraživanje tvrdi da vodi u utrci za gradonačelnika.

Izborni stožer aktualnog splitskoga gradonačelnika objavio je navodno istraživanje agencije "Best" u kojem stoji da su proveli istraživanje na uzorku od 4180 ispitanika koje je pokazalo da Željko Kerum uvjerljivo vodi.

U Slobodnoj Dalmaciji navode kako u istraživanju nema ni rezultata, ni preciznih postotaka, ni detalja o uzorku, ni bilo kojih drugih podatka koji prate istraživanja renomiranih agencija koje testiraju puls birača.

Agencija “Best” jednostavno ne postoji, pišu. Ako je suditi po podacima Ministarstva pravosuđa, nijedna tvrtka pod tim imenom nije registrirana u nekom od trgovačkih sudova na teritoriju Hrvatske, osim jedne u Osijeku, a ta se bavi uzgojem stoke, peradi i drugih životinja. Nadalje, navode, agencija “Best” nema ni svoju internetsku stranicu.

Anđelko Milardović iz Centra za politološka istraživanja kazao je za Slobodnu Dalmaciju kako ankete služe da bi proizvele pristanak te da pokušavaju nagovoriti potrošača, odnosno birača, da na političkom tržištu kupi određeni proizvod, odnosno da glasuje za određenog kandidata.

− Ako je agencija koja je provela neko istraživanje fantomska, onda je isključivi cilj objavljivanja takve informacije manipulacija biračima – kazao je Milardović.

>>Kerum ne ulazi u drugi krug, u Splitu borba SDP-a i HDZ-a!

 

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije