Centar za mirenje pri Hrvatskom uredu za osiguranje omogućio je građanima, uslijed pandemije koronavirusa, online rješavanje sporova iz osiguravateljskih i odštetnih odnosa. Postupak se pokreće podnošenjem prijedloga za provođenje postupka mirenja Centru za mirenje pri HUO-u, koji se dostavlja suprotnoj strani kako bi se u roku od 15 dana od dana dostave izjasnila pristaje li na mirenje. Prijedlog se može dostaviti mailom, a obrazac je dostupan putem linka.
Komunikacija sa strankama odvija se telefonom ili mailom, a prijedlog za mirenje dostavlja se bez dodatne popratne dokumentacije. Po zaprimljenom pristanku na postupak mirenja sastanak se zakazuje u roku od nekoliko dana. Najčešće se postupak mirenja završava nagodbom već pri prvom sastanku stranaka. Mirenje se može provesti i za sporove kod kojih traje sudski postupak, a postupak je besplatan za osiguranike, ugovaratelje osiguranja i oštećene osobe. Troškove postupka snosi društvo za osiguranje koje je iniciralo, odnosno koje je pristalo na provođenje postupka mirenja, bez obzira na ishod.
Odlukom Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta Centar za mirenje pri HUO-u notificiran je kao tijelo za alternativno rješavanje potrošačkih sporova, domaćih i prekograničnih online i offline potrošačkih sporova koji proizlaze iz osigurateljnih i odštetnih odnosa između potrošača s boravištem u Europskoj uniji i društva za osiguranje sa sjedištem u Republici Hrvatskoj.