Prostote kao što su "fu*k", "sh*t" i "b*tch" nalaze se na 47 posto "zidova" korisnika društvene mreže Facebook, pokazalo je istraživanje tvrtke Rappler koja se bavi menadžmentom ugleda.
Nije bitno je li riječ o tračanju ili komentarima videozapisa, fotografije, statusa... razgovori na Facebooku izazivaju vrlo emotivne reakcije.
Istraživanje kojim se pratilo "zidove" 30.000 korisnika Facebooka pokazalo je i da većinu prostota na zidovima pišu prijatelji, i to čak u 80 posto slučajeva, prenosi Huffpost tech.
– Korisnici nemaju potpunu kontrolu nad onim što se nalazi na njihovu "zidu", a upravo takav jezik i komentari njihovih prijatelja mogu utjecati na njihov ugled i na to kako ih drugi doživljavaju – naglašavaju u Rappleru i zamjeraju Facebooku baš tu nemoć korisnika društvene mreže.
Prema njihovu mišljenju ovakve prostote na "zidovima" mogle bi naići na osudu poslodavaca koji sve više svoje zaposlenike prate i na Facebooku.