Koprivnička tvrtka Trg, koja upravlja gradskim bazenskim kompleksom, a obilno je dotirana iz gradskog proračuna (nekoliko milijuna kuna godišnje), ovih je dana na nekoliko veleplakata u svome vlasništvu postavila nove promidžbene poruke. Na njima su fotografije bazena i nedavno otvorene saune te poruka: “Ja biram provjereno, a ti?”
Jasno i očito
Više je nego očito da je riječ o prikrivenoj predizbornoj kampanji političke opcije koja je u Koprivnici na vlasti od 2001. godine i koja kontrolira tvrtku Trg. Riječ je o Socijaldemokratskoj partiji Hrvatske (SDP), iz čijih su redova u zadnjih 12 godina i gradonačelnici i većina u gradskome vijeću.
Plakati su sporni zato što tri i pol mjeseca prije izbora jasno i očito građanima (glasačima) poručuju neka se drže provjerenih vrijednosti (SDP-ove vlasti), a postavljeni su o proračunskome trošku, što će reći da ih plaćaju svi građani Koprivnice, bez obzira na stranačke preferencije.
Zanimljiva je podudarnost da su spomenuti plakati zamijenili one na kojima je nedavno bila politička promidžba protiv gradske vlasti, a financirao ju je svojim novcem lokalni poduzetnik.
- To što kažete je duboka paranoja. Naša reklamna kampanja nema apsolutno nikakve veze s politikom. Bazirali smo je na želji da se distanciramo od konkurencije velikom ponudom rekreativnih sadržaja u našemu kompleksu, koju imamo već 5-6 godina - bila je jučer rezolutna Martina Golčić, direktorica gradskoga poduzeća Trg.
Bez užitka
Objasnila je kako su kampanju kreirali sami, uz konzultacije s neimenovanim marketinškim stručnjacima.
- Prva verzija glasila je ‘ja biram užitak’ , ali smo od ‘užitka’ odustali jer smo procijenili da bi to bilo neprimjereno sadašnjoj situaciji - dometnula je M. Golčić.
Pravni stručnjaci koje smo konzultirali kažu kako bi zloporaba javnog novca za predizbornu kampanju jedne stranke bilo kazneno djelo, no i kako bi krimen u konkretnom koprivničkom slučaju bilo prilično teško dokazati.
Protuudar
Nepoznat netko, pak, u protekla dva dana stavljao je letke pod brisače automobila Podravkinih radnika na kompanijinu parkiralištu. Njihov je sadržaj kompromitirajući po šefa Podravkine uprave Zvonimira Mršića, SDP-ove kandidate za gradonačelnicu i župana Vesnu Želježnjak i Darka Ledinskog te šefa SDP-a Zorana Milanovića. Riječ je o prljavoj anonimnoj kampanji u kojoj se na uvredljiv način zadire i u privatnost osoba koje se želi difamirati. I u tom slučaju, teoretski, riječ je o kaznenome djelu te bi pravosudni organi po službenoj dužnosti trebali odraditi svoj posao i progoniti počinitelje.
nema uopće veze sa kampanjom?? hahah moš mislit, u Kc se mora nešto pothitno promjenit, tu je teže naći posao nego u Vukovaru. Sramota i katastrofa, sad će i komandir Mrle upropastit i podravku. Bravo za SDP, Linića, Milanovića, za njihov harač i pljačku naroda!!