sporni plakati

Koprivnički SDP vodi kampanju proračunskim novcem

Plakat
Marijan Sušenj/PIXSELL
06.02.2013.
u 08:31

To nema nikakve veze s politikom - tvrdi direktorica poduzeća Trg Martina Golčić

Koprivnička tvrtka Trg, koja upravlja gradskim bazenskim kompleksom, a obilno je dotirana iz gradskog proračuna (nekoliko milijuna kuna godišnje), ovih je dana na nekoliko veleplakata u svome vlasništvu postavila nove promidžbene poruke. Na njima su fotografije bazena i nedavno otvorene saune te poruka: “Ja biram provjereno, a ti?”

 Jasno i očito

 Više je nego očito da je riječ o prikrivenoj predizbornoj kampanji političke opcije koja je u Koprivnici na vlasti od 2001. godine i koja kontrolira tvrtku Trg. Riječ je o Socijaldemokratskoj partiji Hrvatske (SDP), iz čijih su redova u zadnjih 12 godina i gradonačelnici i većina u gradskome vijeću.

Plakati su sporni zato što tri i pol mjeseca prije izbora jasno i očito građanima (glasačima) poručuju neka se drže provjerenih vrijednosti (SDP-ove vlasti), a postavljeni su o proračunskome trošku, što će reći da ih plaćaju svi građani Koprivnice, bez obzira na stranačke preferencije.

Zanimljiva je podudarnost da su spomenuti plakati zamijenili one na kojima je nedavno bila politička promidžba protiv gradske vlasti, a financirao ju je svojim novcem lokalni poduzetnik.

- To što kažete je duboka paranoja. Naša reklamna kampanja nema apsolutno nikakve veze s politikom. Bazirali smo je na želji da se distanciramo od konkurencije velikom ponudom rekreativnih sadržaja u našemu kompleksu, koju imamo već 5-6 godina - bila je jučer rezolutna Martina Golčić, direktorica gradskoga poduzeća Trg.

Bez užitka

Objasnila je kako su kampanju kreirali sami, uz konzultacije s neimenovanim marketinškim stručnjacima.

- Prva verzija glasila je ‘ja biram užitak’ , ali smo od ‘užitka’ odustali jer smo procijenili da bi to bilo neprimjereno sadašnjoj situaciji - dometnula je M. Golčić.

Pravni stručnjaci koje smo konzultirali kažu kako bi zloporaba javnog novca za predizbornu kampanju jedne stranke bilo kazneno djelo, no i kako bi krimen u konkretnom koprivničkom slučaju bilo prilično teško dokazati.

Protuudar

Nepoznat netko, pak, u protekla dva dana stavljao je letke pod brisače automobila Podravkinih radnika na kompanijinu parkiralištu. Njihov je sadržaj kompromitirajući po šefa Podravkine uprave Zvonimira Mršića, SDP-ove kandidate za gradonačelnicu i župana Vesnu Želježnjak i Darka Ledinskog te šefa SDP-a Zorana Milanovića. Riječ je o prljavoj anonimnoj kampanji u kojoj se na uvredljiv način zadire i u privatnost osoba koje se želi difamirati. I u tom slučaju, teoretski, riječ je o kaznenome djelu te bi pravosudni organi po službenoj dužnosti trebali odraditi svoj posao i progoniti počinitelje.

Ključne riječi

Komentara 7

Avatar mate112
mate112
09:47 06.02.2013.

nema uopće veze sa kampanjom?? hahah moš mislit, u Kc se mora nešto pothitno promjenit, tu je teže naći posao nego u Vukovaru. Sramota i katastrofa, sad će i komandir Mrle upropastit i podravku. Bravo za SDP, Linića, Milanovića, za njihov harač i pljačku naroda!!

LY
Lythrum
10:16 06.02.2013.

"kampanju smo kreirali sami" uz pomoć Ledinskog....

ND
new_day_yesterday
14:25 07.02.2013.

E Maksima, pročelnici nemaju reizbor da se mijenjaju s političkim garniturama. Gradonačelnici prolaze, a pročelnici ostaju. Zato jesu vječni i bahati!

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije