Pod motom “sKOTKAjte se”, Kotka Krapina izlazi na tržište s novim modnim brendovima. Radi se o markama svečanih muških odijela Marty, Tedy, Bery i Ceremonija. Tu kvaliteta oznakom "Hrvatske kvalitete" potvrdili su članovi komisije s Tekstilno-tehnološkog fakulteta i iz Hrvatske gospodarske komore.
Poznati po kvaliteti
– Na našem tržištu Kotka je otprije poznata po kvaliteti, a vidljiv je i napredak tehnologije. Ovakav način rada i sustav upravljanja može garantirati poslove i za svjetsko tržište, a ne samo za zahtjevno europsko – rekao je mr. Mirsad Avdagić, član Hrvatskog društva za kvalitetu. U Kotki je bio i predstavnik europske modne kuće Ahlers za koju Kotka godišnje proizvede 80 tisuća odijela marke Baldesserini i Pierre Cardin. Proizvodni pogon opremljen je novim automatskim strojem za krojenje, njemačke marke Bulmen, vrijednim 200 tisuća eura, od čega je Hrvatska banka za obnovu i razvoj financirala 60 posto, a Privredna banka 40 posto. Za dodatnu opremu stroja još je uloženo 45 tisuća eura, rekao je Ivica Cerovečki, direktor Kotke. Potvrđenost hrvatske kvalitete od stručnjaka bila je prigoda da događaju nazoče i Vladimir Kraljević, vlasnik licencije za Miss Universe, u pratnji nove hrvatske misice Elizabete Burg. Kraljević je inače dugogodišnji vjerni promotor Kotkinih odijela u svijetu hrvatske muške mode. – Kako bismo opstali na tržištu, moramo ulagati u promociju – ističe Ivica Cerovečki, predsjednik uprave Kotke, pa se u suradnji s Kraljevićem dogovara i susret predstavnika Kotke s Donaldom Trumpom koji uskoro dolazi u Hrvatsku.
Proširenje mreže
– Nove modne marke namijenjene su mlađim poslovnim muškarcima, onima koji vole klasiku te se odijela za mature, promocije i vjenčanja već nalaze na hrvatskom tržištu na 19 lokacija. Kako bismo olakšali plasman brendova, planiramo i trgovačku mrežu u mjestima gdje Kotka nije prisutna. U zadnje dvije godine Kotka je ostvarila pozitivan rezultat, što nam jamči financijsku stabilnost, očuvanje radnih mjesta, ali i vlastiti obrtni kapital – istaknuo je Cerovečki.