Domaći start up GROW Josipe i Kristijana Bencek iz Novske lansirao je svoju prvu crowdfoundig kampanju u kojoj na platformi Indiegogo prikupljaju financijska sredstva za razvoj svojih naočala za gluhe osobe i osobe sa oštećenim sluhom.
VOICEE naočale u realnom vremenu u titlu na ekranu naočala ispisuju tekst riječi koje su upućene osobi, predstavljene su okupljenima. Uz brojne goste, poslovne suradnike i investitore, službenom početku kampanje u zagrebačkom Z centru prisustvovali su i članovi Hrvatskog saveza za gluhe i nagluhe osobe.
Prošle godine Josipa i Kristijan Bencek prvi su puta javnosti pokazali svoju inovaciju koja je dočekana sa oduševljenjem i s razlogom je već nekoliko puta nagrađena. Iako su razvili potreban softwer i naočale su funkcionalne, postoji još prostora za razvoj kako bi 97 milijuna ljudi na svijetu riješilo problem koji imaju sa sluhom.
„Trenutni prototip putem mikrofona prima zvuk koji potom šalje u cloud, a nazad ga vraća u obliku pisanog teksta koji se zatim projicira na staklo naočala. Testirali smo ga na gluhim osobama, ali i na brojnim drugim ljudima. Iako se još uvijek susrećemo s nekim poteškoćama kao što su produljenje životnog vijeka baterije i slično, VOICEE naočale su spremne za upotrebu.“, rekao je Kristijan Bencek, tvorac naočala.
„Moja rođakinja je gluha osoba, cijelog života vrlo teško s njom komuniciramo. Naočale VOICEE to će promijeniti.“, dodala je Josipa Bencek.
Iz Hrvatskog saveza guhih i nagluhih osoba prisutna je bila Dijana Vincek koja je poručila da njihovi članovi jedva čekaju kupiti i koristiti proizvod.
Projekt VOICEE naočala podržala je i Razvojna agencija SI-MO-RA.
“Agencija je putem projekta CROWN održala izbor najboljih poduzetničkih ideja 2021. godine i VOICEE su bili pobjednici. Tada su nagrađeni 25 tisuća eura vrijednom marketinškom kampanjom kako bi svoj proizvod plasirali što bolje. Oni su ujedno i jedan od 67 stanara sisačko-moslavačkog Poduzetničkog inkubatora PISMO powered by A1 i pokretači promjena koje gospodarstvo Sisačko-moslavačke županije očekuje., poručio je direktor SI-MO-RA-e Darjan Vlahov.
Kampanja će biti aktivna 55 dana na linku.
Kampanja je dostupna i na prvoj domaćoj platformi za crowdfounding kampanje - Čini pravu stvar koju podržava A1 i koja služi kao mjesto gdje se povezuju udruge s ambasadorima i donatorima koji im pomažu u prikupljanju sredstava i potrebnih za provođenje aktivnosti. Do danas je platforma okupila 52 udruge, za koje je 98 ambasadora pokrenulo 140 izazova i zajedno su prikupili više od 1,5 milijuna kuna za potrebe udruga i njihovih korisnika.
Više možete pogledati na linku.
>> VIDEO Ukrajinke na Kosovu uče kako razminirati i pomoći domovini: "Ogromna je potražnja za pirotehničarima, treba ih obučiti, da se mogu vratiti u Ukrajinu"