Kad smo 2014. osnovale dječji vrtić Dobro Drvo, imale smo jednu misiju: omogućiti odgojno-obrazovne programe koji će biti po mjeri svakog djeteta. Vrtić je nastao kao kombinacija odgojno-obrazovnih i pedagoških pristupa kojima se stvara poticajno okruženje i zadovoljavaju različiti aspekti dječjeg razvoja. U fokusu naših programa su individualne potrebe i interesi svakog djeteta.
Danas, gotovo sedam godina nakon, i dalje imamo isti cilj: biti jamstvo sigurnosti roditeljima i pružati podršku djeci. Iskustvo nam je pokazalo kako ključnu ulogu u ostvarivanju tog cilja imaju logopedi i njihova svakodnevna prisutnost u vrtiću. Nažalost, iako bi to trebalo biti praksa, resursi kojima raspolažu brojni vrtići ne omogućavaju im da u svoje timove stručnjaka uključe i logopede. Kao posljedica toga, djeca se suočavaju s poteškoćama poput usporenog ili nedovoljno razvijenog govora, dislalije, disfazije, afazije i dispraksije. Sve su to problemi edukacijsko-rehabilitacijskog spektra koji, ako se ne liječe na vrijeme, rezultiraju ozbiljnim posljedicama već u ranoj školskoj dobi. U kasnijoj dobi djeca s navedenim poteškoćama ostvaruju značajno slabije rezultate od svojih vršnjaka i teže se uključuju u život zajednice te imaju smanjene mogućnosti ostvarivanja ciljeva u akademskom području i ostvarivanja u željenim karijerama.
Zahvaljujući potpori Europskog socijalnog fonda, dječji vrtić Dobro Drvo predstavio je odgojno-obrazovne programe koji se izvode u okviru projekta odobrenog u sklopu poziva Unaprjeđenje usluga za djecu u sustavu ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja Ministarstva za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku. Jedan od navedenih programa je i logopedski program u koji se mogu uključiti i djeca iz socijalno i materijalno ugroženih skupina.
Zahvaljujući sredstvima ESF-a, predstavili smo i dramski te STEM program kojima se dodatno doprinosi usklađivanju poslovnog i obiteljskog života roditelja s djecom uključenom u programe ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja. Posebno smo ponosni na rezultate koje smo dosad zajedno ostvarili i još više kad nam se roditelji povratno jave i kažu: „Neprocjenjiv je osjećaj da povrh toga što znaš da ti je dijete sretno i sigurno i s veseljem odlazi svaki dan u vrtić, znaš i da se svaki dan u tom istom vrtiću daje sve od sebe da se njegove sposobnosti razvijaju, iskustva nadograđuju i znanje širi.“