Idući tjedan u Londonu će se okupiti više desetaka turističkih profesionalaca iz cijelog svijeta. Naime, od 5. do 7. studenog održava se, poznata burza turizma World Travel Market. Na 44. izdanju jednog od najutjecajnijih događanja za turističku industriju cijelog svijeta predstavit će se tradicionalno i hrvatski turizam, a zemlja partner sajma ove je godine Grčka, točnije Grčka nacionalna turistička organizacija.
Ove se godine očekuje čak 40.000 turističkih radnika sa svih strana svijeta, a sam događaj bi, prema procjenama, lokalnom gospodarstvu trebao doprinijeti s približno 200 milijuna funti. Dolazak je najavilo više od 4000 izlagača; predstavnika turističkih organizacija, hotelijera, prijevoznika... Bit će ih otprilike sedam posto više nego lani i, po svemu sudeći, najviše ikad. Procjenjuje se da će tijekom tri sajamska dana biti sklopljeni poslovi i potpisani ugovori vrijedni više od 2,2 milijarde funti.
- Dok će se turistička industrija baviti svojim poslovima vrijednim te 2,2 milijarde funti, možemo istaknuti da smo ponosni što će WTM donijeti značajan utjecaj i gradu domaćinu - istakla je direktorica izlagača WTM London Juliette Losardo.
VEZANI ČLANCI:
Prema podacima britanske turističke organizacije VisitBritaine međunarodni gosti koji dolaze u London radi sajma u prosjeku dnevno troše 352 funte, što znači da će njihova očekivana potrošnja dosegnuti više od 71 milijun funti. Na svakih, pak, potrošenih 1000 funti dodatno se generira 1800 funti, čime domaćini dolaze do impresivne financijske injekcije londonskom gospodarstvu od 200 milijuna funti. Inače, procjenjuje se da 82 posto sudionika WTM-a troši na prijevoz, smještaj i zabavu tijekom boravka u gradu. Četrdeset posto ih u Londonu ostaje za cijelog trajanja sajma, najmanje tri dana, 33 posto produži boravak na sedam dana, a, recimo, devet posto ih za London povodom WTMa rezervira najmanje devet dana.
- Raznoliki smještaj, restorani svjetske klase i bogatstvo atrakcija koje grad ima za ponuditi, očito, vrlo su privlačni našim gostima i mnogi poslovni dolazak na WTM produlje svojim slobodnim danima. Dakako, na naše zadovoljstvo, povećavajući svoju - dodaje Losardo.
>>FOTO Pitali smo umjetnu inteligenciju kako će najpopularnije hrvatske destinacije izgledati za 100 godina. Plitvička jezera su nestvarna>>