Pukovnik Jerko Vranjković, koji je bio član Povjerenstva za nabavu kamiona zbog kojih se sada sudi Berislavu Rončeviću i Ivi Bačiću, pribavio je, pripremajući se za jučerašnje svjedočenje, dokument iz 2003. godine u kojem tvrtka Man Importer Hrvatska obavještava da njihovi kamioni gorivo F34 mogu koristiti samo u krajnjem slučaju. A kad ga koriste, snaga motora je 5-10 posto manja te postoji rizik za motor.
Prema tom dokumentu, dakle, jeftiniji Manovi kamioni nisu mogli biti korišteni izvan Hrvatske, a upravo je ispunjavanje tzv. partnerskih ciljeva u suradnji s NATO-om bila jedan od zadataka te nabave vozila.
Iz Vranjkovićeva svjedočenja postalo je nešto jasnije i koju nosivost kamiona je Ministarstvo obrane uopće tražilo. Glavni stožer je, naime, tražio nosivnost od 4 do 5 tona, ali je jedna od službi Ministarstva obrane (Sroma) sugerirala da to ipak bude 5 tona jer NATO uzima 5,10 i 16 tona. (sp)
Sve ove optužbe su bile s jednim ciljem.Pobijediti izbore.Optužiti neprijatelja da radi nepošteno što za sobom gubljenje povjerenja građana.Bez ove afere Hebrang bi prošao u drugi krug, ovako nije.Sada vidimo da je Hebrang bio u pravu kada je rekao da nije nitko kriv dok se krivnja ne dokaže.Znači komunistički inženjering.