NADZOR

Matematiku predavala loše i nezanimljivo pa dijelila jedinice

Tehnička škola Sisak
Foto: Nikola Čutuk/pixsell
07.06.2014.
u 15:51

Nema strukture, motivirajuće najave tema, dobro odabranih zadataka

Jedinice iz matematike za većinu od 28 učenika u jednom od razreda Tehničke škole Sisak navela je roditelje da prijave nastavnicu Radojku Škalabrin Agenciji za odgoj i obrazovanje.

Kršila i Pravilnik

Nadzor je provela viša savjetnica za matematiku prof. Nada Lesar. Njezin je zaključak da je nastava nedovoljno kvalitetna te da u njoj nema dovoljno sadržaja, zanimljivosti, interakcije i dinamike, posljedica čega je neuspjeh učenika. Nakon što je bila na satu matematike, viša savjetnica utvrdila je kako sat nema strukturu, motivirajuću najavu teme, dobro odabrane zadatke ni utvrđivanja ostvarenih ishoda.

– Na pitanje kako misli riješiti problem tolikog broja negativnih ocjena, nastavnica je odgovorila da ne zna, a na pitanje hoće li sve te učenike uputiti na popravni ispit, nije rekla ništa – kazala je glasnogovornica Agencije za odgoj i obrazovanje Antonela Nižetić Capković. Nada Lesar utvrdila je i da je u provođenju nastave Radojka Škalabrin ozbiljno povrijedila Pravilnik o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi.

– Nastavnici je predloženo da primjenjuje raznovrsne oblike i metode rada u nastavi te da se kontinuirano usavršava radi pronalaženja strategija za realizaciju kvalitetne, zanimljive i dinamične nastave. Pozvana je i da potpuno primjenjuje Pravilnik – kazala je Antonela Nižetić Capković.

Pozitivan pomak?

Agencija je nakon nadzora dobila i povratnu informaciju od roditelja koji je Radojku Škalabrin prijavio da se vide pozitivni pomaci i kod učenika i kod nastavnice. No, neki roditelji i dalje nisu zadovoljni.

– Posljednjih desetak godina učenici koji pohađaju tu školu imaju problema s gotovo svim nastavnicima matematike. U mjesec dana ne može se promijeniti nešto što je loše već godinama – kazao je anonimni roditelj. Ravnatelja škole Davora Malovića jučer nismo uspjeli dobiti za komentar.

Komentara 13

AG
agava
16:32 07.06.2014.

U našim školama ima brdo likova koji su zalutali u profesiju. Dobro je poznato da učenici iz određenih škola permanentno imaju problema s određenim predmetima. To najčešće matematika, fizika, kemija i strani jezik.Nikoga u ministarstvu ne zanimaju ti problemi, aa kamoli da ih pokuša riješiti. Još uvijek možete susresti one profesore koji učenicima govore: Ja znam za pet, a ti samo za ispod toga.Metodika nastave matematike, fizike i kemije je s početka dvadesetog stoljeća, nezanimljiva, štura i ne potiče učenika na razmišljanje, a o primjeni naučenog da ne govorimo. Kako je moguće da kod nekih profesora cijeli razred ima negativnu ocjenu, jer po zakonu vjerojatnosti većina je prosječno intelektualno razvijena?

AN
AnusCroatica
18:18 07.06.2014.

Sve dok se ne uvede mala matura, neće se doći do objektivnog ocjenjivanja! A famozni Pravilnik o ocjenjivanju služi samo kao alibi za neučenje

KA
kafka
19:40 07.06.2014.

Zaključak: Nastavnici podijelite ocjene kakve tko želi i izbjeći ćete ovakvu situaciju da vas optužuju za nesposobnost i baš vas briga za znanje učenika. Sramota!

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije