McDonald'sovi restorani u Njemačkoj promijenit će svoje boje. Umjesto planetarno poznate crvene pozadine prehrambeni gigant iz Sjedinjenih Američkih Država pozadinu na kojoj se nalazi zlatno slovo M obojit će u zeleno kako bi pokazao svoju ekološku osviještenost te bar malo ublažio nedoumice konzumenata brze hrane. Razlog je ekoval koji već nekoliko godina diskvalificira sve one tvrtke koje svojim aktivnostima štete okolišu ili se na neadekvatan način odnose prema resursima koje koriste.
Njemačka je zemlja u kojoj ova američka kompanija najviše mijenja svoj izgled i ponudu. Unatoč tome što je najprije pokrenut u Australiji još 1993. godine, eksperiment zvan McCafé u Njemačkoj je prvi put zaživio u cijeloj državi. Od otprilike 1350 njemačkih restorana, njih 612 posjeduje integrirani McCafé te broj objekata u vlasništvu američkoga ekonomskog diva konstantno raste.
Tako će se u sljedećoj godini otvoriti još 40 restorana brze prehrane, prije svega na frekventnim mjestima kao što su zračne luke, željezničke postaje i druga mjesta "na kojima je najviše ljudi", za njemački FTD rekao je Holger Beeck, zamjenik direktora McDonald'sova lanca u Njemačkoj.
Iako je ekonomska kriza teško pogodila Republiku Njemačku, Beeck je izjavio kako je kompanija uspjela povećati profit u tekućoj godini. Nadaju se da će bojama uspjeti još više unaprijediti svoje poslovanje.
isti ku... samo drugo pakovanje hehe