Nova strategija

Medicinske sestre ocjenjuju po suosjećanju za pacijente

Bolnica
AFP/PIXSELL
05.12.2012.
u 18:00

U Velikoj Britaniji kriza je u standardima zaštite pacijenata, izjavio je britanski ministar zdravstva Jeremy Hunt

Britanci su uveli novi pravilnik po kojemu medicinske sestre, primalje i osoblje za skrb više neće biti ocjenjivani samo po svojim vještinama već i po količini suosjećanja koje pokazuju prema pacijentima.

Zlostavljali pacijente

Cilj je da bolnice dobiju novi imidž – umjesto hladnih i neljubazni ustanova, one bi trebale postati mjesta gdje će se pacijenti osjećati kao kod kuće. Nova trogodišnja strategije donesena je nakon niza izvještaja o lošoj skrbi osoblja u bolnicama. Akcija je pokrenuta nakon što je ustanovljeno da je osoblje nedavno zlostavljalo pacijente u bolnici u blizini Bristola, a u Staffordu su stotine pacijenata umrle zbog neadekvatnog tretmana osoblja.

– U Velikoj Britaniji vlada kriza u standardima zaštite pacijenata – izjavio je britanski ministar zdravstva Jeremy Hunt. Komentirajući novu strategiju, Hunt je rekao da je prioritet vlade bio osigurati da pacijenti dobiju najbolju skrb.

– Želimo učiniti sve što možemo kako bismo podržali one koji se brinu za bolesnike, a ova nova vizija pomoći će nam da to i učinimo. Medicinske sestre, primalje i osoblje za njegu imaju jedan od najzahtjevnijih i najosjetljivijih poslova i oni zaslužuju naše poštovanje i podršku – kazao je Hunt.

Fizički napadaju sestre

Međutim, nisu žrtve samo pacijenti. Više od polovice medicinskih sestara u Velikoj Britaniji doživljava verbalne napade tijekom rada, a čak ih je 11 posto bilo napadnuto i fizički, pokazalo je istraživanje koje provodi Royal College of Nursing.

Većina medicinskih sestara smatra da njihovi poslodavci nisu ništa učinili u vezi s verbalnim zlostavljanjem. Upozoravaju da je njihova struka postala podložnija ovakvim napadima u protekle dvije godine.

Komentara 1

Avatar DonLon
DonLon
08:37 06.12.2012.

Konzervativci su krenuli u postupnu "privatizaciju" zdravstva(NHS - National Health Service) u Velikoj Britaniji I gotovo svakodnevno saznamo neku novu informaciju ili, daleko cesce, "informaciju". Sve u cilju daljnjeg kresanja proracna i poklanjanja dijelova NHS privatnim firmama. Moja opsobna iskustvava sa NHS su izuzetno dobra, nemogu se pozaliti ni na sto. To sto bi se u bolnici trebao "osjecati kao kod kuce" ostavljam bez komentara, jer je stvarno nemoguce komentirati.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije