Metaverzum, jednorozi budućnosti, TikTok, disrupcija inovacija, kultura otkazivanja samo su neke od društveno relevantnih tema koji će se naći u fokusu ovogodišnjeg Weekend Media Festivala (WMF). Od 22. do 25. rujna u prostorima stare Tvornice duhana Rovinj njegovo će 15. izdanje okupiti medijske, komunikacijske i poslovne stručnjake iz cijelog svijeta pa ne čudi da je ovogodišnji slogan #samodođi.
Od recesije do Mossada
– Djeca koja su rođena prije 15 godina kada smo pokrenuli festival danas su srednjoškolci pa je i WMF živahan adolescent – našalio se na predstavljanju programa direktor festivala Tomo Ricov. Ovogodišnje će izdanje, dodao je, obilježiti opuštena atmosfera, aktualni trendovi te inspirativni govornici. Među njima ističe izraelskog novinara i publicista Yossija Melmana, jednog od najvećih svjetskih stručnjaka za špijunažu i međunarodnu sigurnost te autora niza bestsellera o Mossadu i izraelskoj službi unutarnje sigurnosti Shin Bet. O digitaliji će pak govoriti Nikola Dešković, IT-jevac koji je revolucionarizirao internetsku prodaju automobila u Europi.
Tema panela na WMF-u, naglasio je Ricov, bit će i vruća jesen pa su u goste pozvani i mnogi vrsni ekonomisti među kojima i Vuk Vuković, jedan od vodećih hrvatskih makroekonomista. On će govoriti o tome što nas očekuje na jesen te recesiji u sljedećoj godini.
– I ove godine nas očekuju izvrsni govornici, škakljive teme, noviteti u našim industrijama, plodonosne rasprave i puno dobre zabave. To je zapravo tajni recept tradicionalnog uspjeha Weekenda, koji je nakon pandemije u novom, atraktivnijem ruhu – kazao je prof. dr. sc. Božo Skoko iz Millenium promocije, agencije partnera organizacije festivala.
Ono što mnoge privlači krajem rujna u Rovinj je i bogat glazbeni program festivala koji ni ove godine neće izostati. Prvo ime koje su organizatori otkrili je Konstrakta, glazbenica koja je predstavljala Srbiju na Eurosongu i osvojila peto mjesto, što joj je donijelo titulu trenutačno najveće zvijezde u regiji. Konstrakta nastupa u petak, a očekuje se i još uzbudljivih glazbenih nastupa, no tko će biti headlineri, zasad je tajna.
Generalni pokrovitelj i domaćin WMF-a od njegova prvog izdanja je Grupa Adris. Uspjeh i dugovječnost festivala rezultat je neraskidive veze Adrisa i organizatora, istaknula je Kristina Miljavac iz korporativnih komunikacija Adris Grupe.
– Adris je u posljednjih petnaestak godina Rovinj preoblikovao u elitnu turističku destinaciju, ali i prepoznatljivu event destinaciju, čemu je svakako pridonio i Weekend Media Festival. Uvijek aktualan, sadržajan, intrigantan, festival na kojemu se pokreću važne teme iz komunikacijske industrije – rekla je Kristina Miljavac te dodala kako ovogodišnje izdanje krasi bogat program primjeren izazovnim vremenima u kojima živimo.
Food Tech Startup
Prvi će se put u sklopu WMF-a održati i slovenski Golden Drum Festival koji svake godine nagrađuje najbolje ideje i najuspješnije kreativne pojedince i timove, a glavna mu je tema Rebuilding Connection.
– Budućnost je u povezivanju. Granice se sve više brišu pa ćemo u Rovinj dovesti najbolje ideje iz kreativnih komunikacija čitave Europe kojima ćemo nastojati odgovoriti na pitanje što će biti sutra i kako će izgledati naši poslovi u budućnosti – kazala je Mojca Briščik, predsjednica Golden Druma te najavila neke od govornika. Gost u Rovinju bit će, među ostalima, i Fabio Seidl, direktor za globalni kreativni razvoj iz tvrtke Meta, kreator kampanja za Facebook, Instagram, WhatsApp, Messenger i Quest, kazala je.
Na Weekend Media Festivalu će biti proglašeni i pobjednici natjecanja Food Tech Startup koje su zajednički pokrenuli Infobip, Maistra i Pepermint, a zainteresirani startupovi posvećeni hrani i dalje se mogu prijaviti.