Popularni dubrovački pjevač Milo Hrnić zasjao je punim sjajem u glavnoj ulozi nove kampanje Erste banke pod nazivom “Ako imate pametnijeg posla od odlaska u banku”. Hrnićev glumački debi popraćen je brojnim pohvalama publike, a neki čak komentiraju da im ne pada mrak na oči kada im se njegovom reklamom prekine film ili serija.
U reklamnom spotu saznajemo kojim sve mnogobrojnim hobijima Milo sebi ispunjava dan, što ga sprječava da veću količinu vremena provede u banci. Tako ga nalazimo u raznim urnebesnim situacijama poput jahanja jednoroga i razbijanja lubenica, dok u drugima nastupa kao pjevač punk benda i ljulja se na wreckingballu s umjetničkim imenom Mylo. „To sjedenje na kugli možda izgleda jednostavno na televiziji, ali nije mi bilo lako održavati ravnotežu, pa sam se grčevito držao za lanac,“ komentirao je Hrnić.
U ludim avanturama vjerno ga prati Andrija, dobro poznat lik iz prethodne kampanje koji „voli ići u banku“. Milo ga uvodi u svoj prebukirani život i iskusno mu savjetuje nove internetske usluge Erste banke koje će mu znatno olakšati i ubrzati proces bankarenja.
Kako bi Milo imao dovoljno vremena za sve svoje hobije, Erste banka se pobrinula da mu proces bankarenja bude što kraći i jednostavniji pomoću Erste Maestro® Plus usluge. Uz tekući račun kojeg je moguće otvoriti online, Milo može podizati gotovinu s bankomata uz mogućnost otplate u više rata te se više ne mora zamarati čekanjem dugim redovima, nego to vrijeme može iskoristiti za otkrivanje novih ludih hobija.
Više informacija o Erste Maestro Plus usluzi potražite ovdje.