Redovito čitam u Njemačkoj Večernji list inozemno izdanje i nikad nisam posumnjao u vaše tekstove. Ne sumnjam ja ni sad, ali, eto, zovem vas jer mi supruga ne vjeruje da je moguće da kod nas u Hrvatskoj postoji raskrižje zrakoplovne piste i ceste.
Budući da ste napisali da su se Zadrani u šali pitali tko je imao prednost – avion ili automobil – nakon što je policajac automobilom uletio na pistu pa potom udario u avion i helikopter, samo me zanima postoji li tamo i semafor.
Zanima to čitatelja Večernjeg lista koji je nakon što je objavljena priča o prometnoj nesreći na spornoj cesti Zadar – Zemunik nazvao zadarsko dopisništvo Večernjeg lista i najavio da će sljedeće ljeto doći sa suprugom kako bi se fotografirali pokraj rampe i aviona na državnoj cesti te nam je kroza smijeh obećao da će prijateljima sve predstaviti kao turističku atrakciju.
Smijali su se, kako doznajemo, i predstavnici Europske komisije, koji su baš na dan nevjerojatne prometne nesreće ocjenjivali sigurnost prometa u zadarskoj Zračnoj luci, no kada stigne njihov izvještaj, djelatnicima zadarske Zračne luke, i onima Ministarstva prometa, sigurno neće biti do smijeha. Djelatnici Zračne luke na dan nesreće bili su vrlo ozbiljni, čak preplašeni.
– Ne smijemo ni pomisliti što bi bilo da je nešto eksplodiralo. Mogla se dogoditi tragedija. Apeliram da se cesta hitno zatvori jer je prijetnja sigurnosti – rekla nam je Katica Pupić Bakrač, ravnateljica Zračne luke Zadar, i dodala da već dvije godine traži zatvaranje spornog raskrižja i ceste jer nakon što je sagrađena brza četverotračna cesta ta prometnica ne mora biti u funkciji.
No, tako ne misle i u Općini Zemunik, već tvrde da bi zatvaranjem D-502 Zemunik postao "slijepo crijevo".
“Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture informirano je o ovom dugogodišnjem problemu i taj će se problem riješiti”, rečeno nam je danas kratko iz resornog ministarstva.
Neslužbeno pak doznajemo kako to znači da će cesta uskoro doista biti zatvorena, a budući da novca nema, podvožnjak se neće sagraditi.
E a je** ga, i red je zatvorit. A ča bi se dogodilo da gradonačelonik bratskog Splita ovud nisko proleti sa, ajdmo reči, 250 na sat? Oli bi jema ovi areoplan kave šanse?