Kreativnost je ključ uspjeha! Naročito kad je riječ o grafičkom dizajnu, a to nitko ne zna bolje od Brennana Gleasona, mladog kanadskog dizajnera koji se i prije završetka studija izdvojio od kolega svojim kreativnim idejama, javlja Huffington Post.
Prije završetka studija grafičkog dizajna na sveučilištu Fraser Valley u Britanskoj Kolumbiji, studenti su dobili zadatak napraviti djelo samopromocije. Gleason je odlučio svoj životopis otisnuti na pivo i tako budućim poslodavcima dati do znanja da je kreativan te ih istodobno informirati o tome što voli u životu.
Kako bi stvorio svoj ''Résum-Ale'', Gleason je sam napravio pivo i tijekom procesa kreirao naljepnicu za svaku bocu na kojoj se nalazi isječak iz njegova portfolija i QR kodovi.
Svoj je jedinstveni životopis poslao na adrese nekoliko dizajnerskih tvrtki u Vancouveru te je ubrzo dobio i nekoliko poslovnih ponuda te odlučio prihvatiti mjesto kreativnog direktora u digitalnoj marketinškoj agenciji.
Njegove radove možete pogledati ovdje.
>> Kako proći na razgovoru za posao? Nemojte se 'napuhavati'