Vlada je na zatvorenom dijelu sjednice dala suglasnost Ministarstvu obrane "za preuzimanje obveza na teret sredstava državnog proračuna RH u 2013. godini za nabavu roba i usluga". Iza te odluke krije se odobrenje otprilike 30 milijuna kuna – novca kojeg nema za tu namjenu iz ovogodišnjeg vojnog budžeta – za nabavu rezervnih dijelova za helikoptere.
Helikopterske eskadrile najspremniji su dio HRZ-a, no kako se vrlo intenzivno koriste, pojačano se troše i resursi 24 transportna helikoptera. Rezervni dijelovi koristit će se u servisu starih "osmica", ali i suvremenih Mi 171 sh. No, to je tek dio posla, jer od 2013. do 2016. svi helikopteri moraju na generalni remont, što se ne može obaviti u Hrvatskoj. HRZ ima 14 starijih letjelica (Mi-8MTV i Mi-8T), a posljednji su put bile na remontu 2005. u Ukrajini.
U MORH-u predviđaju da će remont helikoptera stajati otprilike 10 milijuna kuna za svaki helikopter.
>>Nova ponuda: 12 rabljenih MiG-ova 29 iz Mađarske za 90 mil. eura
Nekada je u Hrvatskoj boravio i radio gospodin Sergei Pan, inače najveći stručnjak za helikoptere Mi-8, Mi-24, Mi-171 i slične. I još je uvijek. Bio nam je dobar kada je u ratu održavao, sklapao (Mi-24 koje smo nekada imalo došli su u djelovima spakirani u kontejnetima) i vodio održavanje helikoptera. Nakon 1995 više se nisu nabavljali novi djelovi, već je gen. Zagorac sredio nabavku djelova sa otpada u Ukraini, a to gospodin Pan nije želio da se ugrađuje u naše helikoptere. Tada ga je tadašnji ministar Radoš najurio, tj. nije produžio ugovor o radu. A bilo mu se toliko svidjelo u Hrvatskoj da je zatražio i državljanstvo. Svi padovi i problemi sa Mi-8 su nastali nakon odlaska Sergeia Pana iz Hrvatske i nakon remonta u Ukraini.