Zbog Ruske invazije Ukrajine stanovnici Rusije trpe mnoge posljedice, a jedna od zvučnijih bila je povlačenje brojnih lanaca brze hrane, među kojima je i McDonalds. Pristup omiljenim hamburgerima Rusima je bio ukinut još u ožujku, no nakon što je McDonalds objavio da se povlači iz Rusije zauvijek, bilo je očito da netko treba popuniti tu rupu na tržištu.
Sistema PBO, firma koja upravlja poslovnicama koje su bile u vlasništvu McDonaldsa, objavila je dizajn novog logoa kao najavu otvaranja restorana u nedjelju. Iz kompanije su rekli da se radi o hamburgeru i dva krumpirića, a zelena je podloga odabrana jer "simbolizira kvalitetu proizvoda i usluga na koju su naši gosti navikli".
Osim novog logoa, u rebranding ulazi i promjena imena, no ono još nije službeno potvrđeno. Prema ruskim novinama Izvestia, iz Sistema PBO su predložili osam potencijalnih imena, a među njima su "Onaj Isti" (Tot Samyi) i "Slobodna Blagajna" (Svobodnaya Kassa). BBC News tražio je izjavu od Sistema PBO, no nisu dobili odgovor.