U proteklih mjesec dana u svijetu je objavljeno čak milijun članaka u kojima je spomenuto ime naše zemlje.
Znamo kome to možemo zahvaliti, a jučer doznajemo i da su nam moskovski srebrni priskrbili simpatiju i znatiželju cijelog svijeta koja je urodila s nevjerojatnih 60.248,152.468 pregleda.
Podatak o dvije do 2,5 milijardi ljudi koji su napravili tih 60 i nešto milijardi pregleda iznosi zagrebačka tvrtka Mediatoolkit, gdje kažu kako uz prave softverske alate i algoritme nije problem napraviti pregled i vidjeti stanje. A da je ono za našu zemlju više nego laskavo, jasno je i laicima običnim pregledom stranih televizija i portala. Hrvatski su turistički čelnici već istakli nemjerljiv doprinos koji su promociji zemlje donijeli sjajni nogometni rezultati naše reprezentacije u Rusiji.
Domovina u srcu
Ministar turizma Gari Cappelli ne krije ponos našim najboljim nogometašima.
– Vatreni su ovih dana ponovno našem narodu napunili srca ponosom i zajedništvom. Sport je jedan od najboljih promotora zemlje, a Hrvatska cijelom svijetu ima što pokazati. Mi smo zemlja, osim sjajnih sportaša, i inovativnih, vrijednih ljudi, kojima je domovina u srcu gdje god bili, ali i prirodnih te drugih ljepota. Zemlja smo i turizma gdje je upravo svaki čovjek važna karika za dojam i zadovoljstvo naših turista – poručuje Cappelli, čelni čovjek ministarstva iz kojeg je potekla i ideja o snimanju promotivnog spota s našim sportašima i umjetnicima, među kojima i s Lukom Modrićem, Marijem Mandžukićem, Ivanom Rakitićem, Dejanom Lovrenom i Mateom Kovačićem.
Ne čudi da je njegova skraćena verzija, u kojoj se pojavljuje tih pet nogometnih reprezentativaca i koja je bila okosnica mini kampanje vezane za finalnu utakmicu, ostvario impresivnih četiri milijuna pregleda i doseg od 2,5 milijuna ljudi. Također, više od milijun ljudi je promotivnu objavu HTZ-a komentiralo, podijelilo ili lajkalo.
>> Pogledajte doček vatrenih na Trgu bana Jelačića
Ne smije se stati
Brojke su definitivno goleme, to su nevjerojatne brojke, a efekti, da upotrijebimo ovih dana popularni pridjev, gotovo – neopisivi. Ali, ne smije se stati samo na tome da cijeli svijet govorio Hrvatskoj.
– To apsolutno sada moramo iskoristiti – kaže bivši turistički ministar i sadašnji direktor novoosnovane Udruge za turizma Veljko Ostojić.
– Tim dečkima stvarno treba skinuti kapu zbog onog što su napravili za cijelu zemlju. Ne samo za turizam, nego za cijelu zemlju. Mi smo kao zemlja i ljudi, zahvaljujući njima, dobili more ponosa i pozitivnih emocija. Trenutačno postoji golem potencijal i odmah bi trebalo skupiti deset-petnaest najkreativnijih ljudi u zemlji da sjednu i osmisle konkretne aktivnosti kako najbolje iskoristiti pozornost i simpatiju svijeta koje Hrvatska sada uživa. Sve zato da naša zemlja zadrži popularnost bar približnu ovoj sada, kako bi u konačnici svatko tko živi na našem planetu poželio doći u Hrvatsku. I to, bilo kao turist bilo kao biznismen – kaže Ostojić.
>> Pogledajte kako je dočekan Mario Mandžukić u Slavonskom Brodu
jos da ovi jugoudbasi i cetnici prestanu preko ovi ljigavi medija blatiti sve sto je HR bilobi super