U sklopu jedinstvene, trogodišnje kampanje pod nazivom „Let's care about each other“, poznati gaming brand White Shark održao je tiskovnu konferenciju u srijedu 29. ožujka 2023. u Hall of Game u zagrebačkom Z centru. Ovom su prilikom sa svojim ambasadorima najavili da će organizirati i sponzorirati niz akcija vezanih uz brigu za okoliš.
Cilj najavljenih akcija bit će zaštita morskih pasa, s naglaskom na ugrožene vrste, zaštita i očuvanje mora i oceana u kojima žive, akcije čišćenja mora i obale, edukacije te aktivnosti poticanja ekološke osviještenosti i korištenja recikliranih materijala.
Od rujna prošle godine, White Shark je službeni donator najveće svjetske organizacije za zaštitu okoliša International Union for Conservation od Nature s naglaskom na zaštitu morskih pasa, a tijekom konferencije je najavljeno potpuno izbacivanje plastike iz svih pakiranja White Shark proizvoda najkasnije do kraja naredne godine te početak proizvodnje gaming artikala od reciklirane plastike izvađene iz oceana i mora.
Ambasadori kampanje su najveći znanstveni autoritet za morske pse na Mediteranu Alen Soldo, svjetski prvak u ronjenju na dah i ekološki aktivist Vanja Peleš, influencer i ekološki aktivist Ribafish, frontman grupe Lili Gee i ekološki aktivist Miro Odak, a posebni gost među ambasadorima bio je splitski skladatelj Mirko Krstičević, široj javnosti najpoznatiji kao autor pjesme „Da mi je biti morski pas“, a koja je tijekom konferencije predstavljena u izvedbi grupe Lili Gee i proglašena službenom himnom kampanje.
Video spot se može pogledati na Youtube kanalu Croatia Records-a, a najavljen je izlazak i engleske verzije pjesme i video spota pod nazivom „I wanna be a White Shark“.
Iza brenda White Shark stoji Stjepan Šmit, vlasnik tvrtke Šmit Electronic, koja je distributer White Shark gaming periferije te SBOX uredske i računalne opreme, a predstavljajući projekt je izjavio: „Znanstvenici koji se bave zaštitom morskih pasa, a koji dolaze iz SAD-a, Francuske i drugih zapadnih zemalja, iznenađeni su što jedna ovakva inicijativa dolazi od jedne male tvrtke iz jedne male Hrvatske“.
Alen Soldo na konferenciji je istaknuo: „Iako u Ustavu RH piše da je Jadran najveće blago ove države, to u praksi ne funkcionira. Ono čemu ova kampanja teži je da šire društvo razumije da nam je okoliš u kojem živimo jedini kojeg imamo“. Slično je naglasio i Vanja Peleš te poručio: „Moramo krenuti sami od sebe, ako se nećemo brinuti, sve će u jednom trenu nestati“, dok je Ribafish nadodao: „Jedno istraživanje je pokazalo da u moru više nema ribe koja nema plastike u sebi. Sada klince moramo educirati o tome da se uz igranje treba brinuti i o zaštiti prirode“. Miro Odak se složio zaključivši: „Djecu treba naučiti da recikliraju, da suosjećaju s prirodom i životinjama, a to je već velika stvar za budućnost“.