povijesni događaj

Nakon 20 godina vlak ponovo krenuo iz Đurmanca prema Sloveniji

željeznica,pruga,vlak,Đurmanovec,Slovenija
Foto: Matija Topolovec/Pixsell
1/21
14.12.2014.
u 17:22

Ukupna vrijednost obnove dionice Đurmanec – državna granica sa Slovenijom iznosi oko 42 milijuna kuna.

Nakon što je izvedena većina radova na pruzi od Đurmanca do državne granice s Slovenijom dugoj šest kilometara, danas je nakon više od dvadeset godina ponovno uspostavljen pogranični željeznički prijevoz.

Obnovom te dionice uspostavljena je željeznička prometna veza s Republikom Slovenijom što stvara infrastrukturnu osnovu i za razvoj gospodarstva toga pograničnog područja, osobito gospodarstva Huma na Sutli, a ponovna uspostava prometa na toj dionici omogućuje prekogranični putnički prijevoz.

Ukupna vrijednost obnove dionice Đurmanec – državna granica sa Slovenijom iznosi oko 42 milijuna kuna. Da je ova dionica veoma važna za gospodarstvo i turizam dviju država istaknuli su predstavnici slovenskih i hrvatskih željeznica, veleposlanici, ministri te načelnici općina. Događaj je popratio i veliki broj mještana s obje strane Sutle. Vlak je do Đurmanca stigao sa slovenske strane pun putnika, te ponovo krenuo prema Sloveniji. Ovaj povijesni događaj posebno je obilježen u Humu na Sutli, gdje su poduzeća stranih korporacija kojima u korist ide teretni prijevoz. Na dionici su obnovljena četiri mosta, 26 željezničkih propusta, 12 željezničko-cestovnih prijelaza, peron u stajalištu Hromec i tunel Lupinjak.

>>Nakon 20 godina ponovno se otvara dionica pruge Đurmanec – Hromec – granica sa Slovenijom

>>Europska komisija financirat će rekonstrukciju pruge Dugo Selo-Križevci

Komentara 15

Avatar imotska115
imotska115
03:31 15.12.2014.

Za sedam milijuna kuna po kilometru samo za popravak nije moguce, nesto nije ovdje u redu sa tom matematikom. Tibamo pitat Doncia kako je to uspio podijelit na sest km.

BA
barrie54
22:59 14.12.2014.

Ovo je pruga koja povezuje ništa sa ništa. Politička igra koja ni kraju u kojem je izgrađena neće donijeti baš ništa osim gubitaka. Ovaj vlak je bio pun danas i vjerojatno nikad više. Otvaranje ovih 6 km bi bilo značajno samo kad bi Krapina bila povezana isto tako kvalitetnom prugom sa ostatkom države. Ovako je napravljena premosnica na lešu.

Avatar puky
puky
20:27 14.12.2014.

... 6 km skoro 50 milijuna a teretni promet nije moguć ? ... baš i nije nešto za pohvaliti se, bar ovako na prvi pogled ... strava ...

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije