bojenje tunela Mala Kapela i Sveti Rok

Nakon pritvora, otkaza i optužnice dobio posao, ali i odštetu od 1,1 milijun kuna

Tunel Sveti Rok
Foto: Boris Ščitar/Večernji list/PIXSELL
10.07.2016.
u 16:15

Dok je bio u pritvoru, Legac je prvo smijenjen s mjesta direktora građenja. Novo radno mjesto bilo mu je položaj savjetnika Uprave HAC-a. No ubrzo je dobio i otkaz jer nije dolazio na posao!? Legac je zatim tužio HAC zbog nezakonitog otkaza, a u travnju ove godine dobio je taj spor.

Goran Legac bio je direktor Sektora građenja u Hrvatskim autocestama 2008. i 2009. godine kada je HAC ugovarao sa Skladgradnjom bojenje tunela Mala Kapela i Sveti Rok za 35,5 milijuna kuna. Zbog toga spornog posla Legac je završio u pritvoru krajem 2009., zajedno s bivšim predsjednikom i članom Uprave HAC-a Juricom Prskalom i Marijom Lovrinčevićem, glavnim inženjerom projekta Bosiljevo – Sveti Rok Željkom Kandžijom te direktorom Skladgradnje Slavenom Žužulom. 

Dok je bio u pritvoru, Legac je prvo smijenjen s mjesta direktora građenja. Novo radno mjesto bilo mu je položaj savjetnika Uprave HAC-a. No ubrzo je dobio otkaz jer nije dolazio na posao!? Legac je zatim tužio HAC zbog nezakonita otkaza, a u travnju ove godine dobio je taj spor. Prema pravomoćnoj sudskoj presudi, HAC ga je morao vratiti na posao na isto ili slično mjesto kao što je imao prije otkaza, s plaćom od oko 16.000 kuna neto. Usto, dužan mu je i isplatiti plaće kao da je radio u prethodnom razdoblju u toj tvrtki. I dok se ta presuda još nije izvršila, prije 20-ak dana  DORH je, nakon 6,5 godina istrage, podigao optužnicu protiv Legca i ostale četvorice koji su optuženi da su u spornom bojenju tunela odštetili HAC za 17,7 milijuna kuna. 

Nedugo nakon podizanja te optužnice, Legac se s HAC-om dogovorio oko radnog mjesta na koje ga je ta tvrtka dužna vratiti, a u taj dogovor su uključene i Hrvatske ceste. Naime, HAC i HC su 2014. potpisali sporazum o prijelazu radnika između tih dviju tvrtki, po načelu da se oni radnici koji ne trebaju jednoj tvrtki zapošljavaju u drugoj ako ta tvrtka treba takve radnike. HAC-u Legac ne treba jer je ta tvrtka drastično smanjila investicije pa ga je prepustila HC-u, u kojem će početkom sljedeće godine zbog odlaska u mirovinu biti upražnjeno mjesto šefa odjela u održavanju. 

Tako je Legac s HC-om sklopio ugovor o radu s početkom obavljanja rada od 9. veljače 2017. Dotad će, kažu upućeni, i dalje raditi na novom terminalu Zračne luke Franjo Tuđman, gdje se u međuvremenu zaposlio. Legcu uz povratak na dobro plaćeno radno mjesto pripada i odšteta koja mu još nije isplaćena. U HAC-u kažu da ukupni trošak koji moraju isplatiti bivšem direktoru građenja na osnovi pravomoćne presude Općinskog radnog suda u Zagrebu iznosi 1,105.199,88 kuna s obračunatim zakonskim zateznim kamatama na dan 17. svibnja ove godine. Ističu i da od tog iznosa nakon podmirenja svih poreza i doprinosa, Legcu pripada 390,905,91 kuna, a u to su uključene i zakonske zatezne kamate. No ti će se iznosi povećati dok novac ne sjedne Legcu na račun pa tako u HAC-u navode da će navedeni iznosi varirati s obzirom na iznos obračunatih zakonskih zateznih kamata. 

Legcu je taj nezakonit otkaz inače dao tadašnji predsjednik Uprave HAC-a Stjepko Boban koji je nekoliko godina poslije također završio u pritvoru zbog afere Remorker. Prskalo i Kandžija također su tužili HAC za nezakonite otkaze, no, koliko je poznato, ti sudski postupci još nisu okončani. 

>>Legac nakon otkaza u HAC-u dobio posao šefa u HC-u 

Komentara 1

MA
MarioG
19:32 10.07.2016.

Nema krivca. Samo poreski obveznici placaju masne odstete..

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije