KRUMPIR UMJESTO JUNETINE Tanki novčanici promijenili navike Brođana

Ne mare za ambalažu i marke, samo da je jeftino

23.04.2009.
u 17:41

Prodaja tjestenine, krumpira, piletine, pa čak i kondoma, upravo je zadnjih mjeseci, unatoč recesiji, doživjela pravi procvat.

Nekima “svanulo”
Kao da se obistinila poslovica Dok jednom ne smrkne, drugom ne osvane, proizvođači određenih vrsta robe zadovoljno trljaju ruke jer im se prodaja zbog sve tanjih novčanika kupaca – povećala!

– Situacija je teška i prilagođavamo se prilikama. Do prije nekoliko mjeseci puno sam češće kupovala junetinu, gljive i slične, nazovimo ih tako, delicije, ali sada sam malo korigirala obiteljsku prehranu i navike trošenja. Jedemo više tjestenine, više jela od krumpira i sezonskog povrća, više piletine. Tako mjesečno uštedim nekoliko stotina kuna, što nije nezanemarivo jer mi plaća iznosi oko četiri tisuće. Ušteda mi dobro dođe jer u ovo krizno vrijeme nitko ne zna što mu donosi sutra – kaže Brođanka Martina Lemić.

Luksuzna roba – out
Ove su se godine, dodaje, ona i suprug odrekli obnove garderobe, odjeće i obuće, a jedino na čemu ne štede odjeća je za njihovu petogodišnju kćer. Trend su primijetili i prodavači, koji su pojačali ponudu artikala koji ne nose zvučne etikete, ali su i desetak posto jeftiniji od proizvoda poznatih robnih marki.

– Kupci kao da se vode razmišljanjem ‘ako se ne može pojesti, ne treba mi’. Nije više bitna ambalaža, okus ili kvaliteta, svi se vode mišlju kako uštedjeti koju kunu. Dok je prije samo godinu dana prodaja proizvoda poznatih robnih marki bila dominantna, danas se većina kupaca odlučuje za nepoznate, jeftinije proizvode. Isto je i sa slatkišima, dok je prodaja luksuznije robe poput parfema ili skupljih pribora za brijanje gotovo prepolovljena – kaže trgovkinja Ljerka Marjanović.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije