Ma što rade ti ljudi koji primaju po 15, 16, 17 tisuća kuna plaće? Neto. Mjesečno. Oni su direktori održavanja i pomoćnici direktora za sigurnost, a ne znaju organizirati ni privremenu regulaciju prometa za radova na autocesti. Oni vozače preusmjere na zatvorene i poluzatvorene ceste, na makadam. Tim istim ljudima pucaju šahtovi po autocestama zbog kojih nastaju sudari, ne posipaju na vrijeme zimi kolnik solju pa ljudi ginu... I nikome ništa.
Uglavnom. Zbog nesreće kod tunela Krpani stradali su nižerangirani. Zbog nesreće kod tunela Plasine direktor održavanja smijenjen je i postao je pomoćnik direktora za sigurnost, a pomoćnik direktora postao je direktor. Koliko je uspješna i pametna ta rotacija bila pokazuje jučerašnji kolaps u Lici. Sve je to posljedica lošeg kadroviranja u HAC-ONC-u, državnim tvrtkama u kojima stručnost i sposobnost nisu kriterij da se postane direktor ili njegov pomoćnik. To se postaje političkim, prijateljskim, rodbinskim “sposobnostima”.
>>Vozači čekali satima: Kolaps jer su aute usmjerili na cestu na kojoj su radovi
>>Prometni kaos u Lici, turisti ogorčeni: 'Znate li kako ću do mora?'
tako je to kad se svagdje zapošljavaju samo teoretičari sa kupljenim diplomama a u praksi ne znaju ni auto parkirati...