Za kulturne događaje u Hercegovini do unatrag nekoliko godina tražila se ulaznica ili pozivnica više. No, to se preko noći promijenilo. Istina, subkulturni događaji, kao što su festivali i diskoteke u kojima redovito gostuju estradne zvijezde, još uvijek su na razini visoke posjećenosti. Zašto je tomu tako, teško je pojednostavljeno reći. Tu svakako ne smijemo zaboraviti mentalitet i strukturu koja posjećuje i jedne i druge događaje. Očito je da se većina odlučuje za koncerte "estradnjaka i narodnjaka". Dobro se sjećamo kako je nakon rata svaki kulturni događaj bio iznimno dobro posjećen. Jesu li u to vrijeme ljudi bili "gladni kulture" ili su pak išli na takve događaje da budu viđeni? Odgovor vjerojatno postoji u području psihologije i sociologije.
Bilo kako bilo, svjedoci smo činjenice da je posjećenost svih kulturnih događaja u znatnom padu. Ali još uvijek ne na "zabrinjavajućoj" razini. Primjerice, predstavljanja knjiga u većim kulturnim središtima u RH, čak su i manje posjećena. Mnogi su se zasitili.
Često slušamo kako je u posljednje vrijeme sve više predstavljanja knjiga, likovnih izložbi....., a za koje većina nema vremena. Pokazatelj je to da se sve više približavamo zapadnome načinu života, u kojemu je "vrijeme novac" te se odlučujemo samo na ono što nas najviše zanima. Ne treba zaboraviti i činjenicu osiromašenja društva u kojemu je većini teško doći do solidne zarade te se radi i nekoliko poslova istodobno. Time bi se moglo opravdati neposjećivanje manifestacija na koje se ide s pozivnicom, a i onih događaja za koje treba izdvojiti novac jer u takvoj situaciji "glad za kulturom" potiskuje "prazan želudac".
Svjedoci smo i neposjećenih događaja, a za koje su prodane sve ulaznice. Sponzori kupe većinu, a u prodaji ostane manji dio, te tako "veliki" ne dođu, a "mali" ne uspiju doći do ulaznice i dobiti mjesto u polupraznoj dvorani. S druge strane ni kulturnjaci nisu zadovoljni te se ovih dana uz ostalo moglo pročitati: "Kultura nam je na nuli".