Nestali zrakoplov Air Francea poslao je 24 poruke o kvarovima prije nego se srušio u Atlantski ocean, objavili su francuski istražitelji.
Istaknuli su, tijekom konferencije za novinare u Parizu kako je autopilot zrakopolova bio isključen, ali nije poznato da li se to dogodilo uslijed kvara ili nije niti aktiviran.
Stižu i informacije o najmanje 12 zrakoplova koliko ih je dijelilo interkontinentalni zračni prostor u vrijeme nestanka Air France airbusa na letu 447, a koji nisu imali bilo kakve probleme na letovima, čime je misterij oko nestanka kobnog francuskog zrakoplova uz još uvijek nepronađene njegove ostatke - veća.
Zračne kompanije čiji su zrakoplovi letjeli sličnim koridorima kao i onaj Air Francea, nisu prijavili nikakve meteorološke poteškoće niti vremenske nepogode. Time je produbljena sumnja u prvotne izjave o padu zrakoplova uvjetovanih ulaskom u olujno nevrijeme.
Sve ove nove informacije zamućuju dolazak do istine i odgovora na pitanje što se dogodilo sa zrakoplovom Air France na letu 447, koji je, sumnja se, potonuo u Atlantski ocean, negdje između Brazila i Zapadne Afrike 31. svibnja ove godine sa 228 putnika i članova posade.
U isto vrijeme kada se događao misteriozni Air France let 447, ova je zračna kompanija na vrlo sličnim interkontinentalnim letovima prema Parizu imala još tri zrakoplova u isto vrijeme. Riječ je o letovima za Pariz iz Sao Pauloa, Buenos Airesa te također još jedan iz Rio de Janeira koji su bez problema stigli do francuske prijestolnice. Dva zrakoplova španjolskog Air Iberia iz Brazila za Madrid letjeli su u isto vrijeme kada i francuski, s vrlo sličnim vremenom polijetanja, no niti jedan nije imao bilo kakvih problema tijekom leta.