brzo otklonjeno

Nije vam radio internet? Iz Optime javljaju da su imali poteškoća koje su brzo otklonili

telefoniranje
Thinkstock
15.11.2020.
u 16:23

No, problemi nisu dugo trajali te su se 20ak minuta nakon ponovno oglasili i izvijestili kako su poteškoće uspješno uklonjene.

Optima Telekom svoje je korisnike putem Facebooka u nedjelju nešto prije 16h obavijestio kako su trenutno prisutne poteškoće u pristupu korisničkom centru. 

- Poštovani korisnici, trenutno su prisutne poteškoće u pristupu našem korisničkom centru. Naš tim aktivno radi na otklonu istih pa vas lijepo molimo za razumijevanje – izvijestili su.

Poštovani korisnici, trenutno su prisutne poteškoće u pristupu našem korisničkom centru. Naš tim aktivno radi na otklonu istih pa vas lijepo molimo za razumijevanje. Vaš Optima Telekom!

Objavljuje Optima TelekomNedjelja, 15. studenoga 2020.

No, problemi nisu dugo trajali te su se 20ak minuta nakon ponovno oglasili i izvijestili kako su poteškoće uspješno uklonjene. 

 - Dragi korisnici, poteškoće u pristupu korisničkom centru Optima Telekoma su otklonjene te nas možete nesmetano kontaktirati na besplatni broj telefona 0800 0088 te na chat, viber ili društvene mreže - napisali su potom. 

Dragi korisnici, poteškoće u pristupu korisničkom centru Optima Telekoma su otklonjene 😊 te nas možete nesmetano...

Objavljuje Optima TelekomNedjelja, 15. studenoga 2020.
Ključne riječi

Komentara 1

Avatar JPlesi
JPlesi
02:01 16.11.2020.

jedan iskreni savjet svima....radi se o slijedećem...promijenio sam operatera i prešao na drugog iako je to sve danas isto samo navlakuše sve...no stvar je slijedeća..! nakon što sam prešao na drugog operatera sa B-neta sad je to sve A-1 rečeno je da će biti jeftinije kakti..?? no ipak se desilo da su sve to lažirali samo da navuku pod maskom brži internet i jeftiniji ali na žalost nije...prvi račun nakon prelaska je bio isti kao i prijašnjeg operatera s time da su mi poslali zakašnjeli račun uz opomenu kašnjenja..što je suludo ..?? dakle kasnili sa računom koje inače redovno plaćam da bi mi uz njega poslali i opomenu ..nakon što sam se žalio a i jako teško dobio telefonski bilo koga od njih rekli su i nešto smuljali da su to neki zaostaci oko prenosa na druog operatera...došao je račun i ponovno uz njega neka zakasnina o plaćanju i kamata ..?? što je opet neka njihova nebulozna laž...pa se pitam do kada će slati opomene koje zapravo niti nisu moje nego radi njihovog nemara i nekog od njih...ima li to više smisla i svrhe prelaziti na drugog operatera kad lažu kad zinu..??..na početku vam prodaju laži a onda to sve izokrenu i dobro naplate...pa ti onda vjeruj i plaćaj kakti jeftinije ...u ovoj državi više ne znaš tko više laže i krade ...

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije