Digitalizacija bankarskih usluga bitno je olakšala svakodnevne potrebe klijenata banaka, stoga ne čudi da je u cijelom svijetu vidljiv značajan rast korištenja online financijskih usluga. Upravljanje novcem gdje i kad želimo, doslovno iz udobnosti vlastitog doma, u terminu kad nam odgovara; zatim kontrola transakcija 24/7, a time i bolji uvid u troškove; brz i pouzdan prijenos sredstava, samo su neke od prednosti online bankarstva.
Prema nekim procjenama, online bankarstvo bi u 2024. godini moglo dosegnuti brojku od 2,4 milijarde korisnika u svijetu. Već sada gotovo 70 posto klijenata Zagrebačke banke, vodeće banke u Hrvatskoj, koristi bankarske usluge putem digitalnih kanala, a više od 95 posto svih transakcija provede se upravo putem njih.
Sve više usluga u m-zabi, naglasak na jednostavnosti i sigurnosti
Jedna od najnaprednijih bankarskih aplikacija na tržištu po brojnim mogućnostima je m-zaba koju ima ugovoreno više od pola milijuna klijenata. Zagrebačka banka kontinuirano ulaže u njezin razvoj kako bi ona postala one-stop shop za sve situacije u koje su uključena financijska sredstva, vodeći pritom računa o sigurnosti klijenata tijekom njenog korištenja.
Bankarstvo bez odlaska u poslovnicu
U prošloj godini Zagrebačka banka uvela je brojne novitete u m-zabu, kako bi klijenti na dlanu imali različite opcije koje im olakšavaju život i štede vrijeme. Trendovi na hrvatskom tržištu ukazuju da sve više klijenata želi potpuno digitalno ugovoriti i kompleksnije proizvode poput gotovinskog kredita. Klijentima Zabe ova je opcija već nekoliko godina dostupna u samo nekoliko minuta putem m-zabe. Za one koji i dalje žele podršku bankara ugovaranje gotovinskog kredita moguće je putem video-sastanka. Upravo ova usluga omogućila je i klijentima na udaljenim mjestima poput otoka da putem aplikacije dogovore termin sastanka i ugovore kredit bez dolaska u poslovnicu.
Također, Zagrebačka banka svojim je klijentima omogućila brz i jednostavan prelazak s prešutnog na dopušteno prekoračenje putem m-zabe, bez ikakve naknade. Proces koji klijenti trebaju napraviti najkasnije do 30. lipnja ove godine izrazito je jednostavan i potpuno digitalan. U izborniku ‘Proizvodi’ dovoljno je samo odabrati opciju ‘Dopušteno prekoračenje’ i slijediti upute.
Još jednostavnije upravljanje financijama uz mobilnu aplikaciju
Primanje obavijesti o uplatama putem m-zabe još je jedna važna i korisna opcija koja je od prošle godine dostupna klijentima Zagrebačke banke. Push obavijesti čine praćenje svih transakcija još lakšim, a zahvaljujući ovoj funkcionalnosti, klijenti su uvijek informirani o stanju svojih financija.
Među korištenijim uslugama u aplikaciji su brzo i praktično plaćanje računa skeniranjem QR koda s uplatnice koje značajno štedi vrijeme, kao i besplatno slanje novca uslugom IziPay. Ova usluga Zabe iznimno je jednostavna – sve što je potrebno je odabrati kontakt iz imenika ili unijeti broj mobitela primatelja, a opcija je dostupna i korisnicima koji nisu klijenti Zabe. m-zaba nudi i mogućnost naknadne podjele na rate već realizirane kupovine s Mastercard karticom. Time je kupnja na internetu te na prodajnim mjestima gdje obročna otplata nije dostupna bitno olakšana, kako u inozemstvu, tako i u Hrvatskoj.
Virtualni asistent osigurao klijentima brže informacije
U Zagrebačkoj banci radi se na još boljem sustavu upravljanja odnosima s klijentima u stvarnom vremenu, a lani je u Kontakt centru pokrenut i pilot projekt uvođenja virtualnog asistenta pod imenom Mia, zahvaljujući kojem klijenti još brže dolaze do informacija.
Riječ je o konverzacijskom softveru koji se javlja na pozive dijela klijenata kako bi im se pružile informacije o kartičnim, online i info servisima banke. Kontakt centar Zagrebačke banke svakodnevno bilježi veliki broj poziva građana, a uz virtualnog asistenta, često postavljena pitanja (npr. lokacija poslovnice, radno vrijeme, aktivacija određene usluge) riješe se u samo nekoliko minuta. U Kontakt centru klijentima su i dalje dostupni bankari koji odgovaraju na kompleksnija pitanja koja nisu obuhvaćena virtualnim asistentom.