Nikola Franjić bio je izvršni direktor i osnivač privatne konzultantske tvrtke Excellsa, kojoj je Nacional bio jedan od značajnijih poslovnih partnera.
Franjić nije bio formalni šef marketinga u Nacionalu, ali upućeni kažu da je imao velik utjecaj na Pukanića, često su surađivali, a kako je vlasnik Nacionala u njega imao povjerenja, povjeravao mu je značajne projekte, od besplatnih novina do posebnih priloga koji su bili izvor prihoda te novinske grupacije.
Na internetskim stranicama Franjićeve tvrtke navode da je prije svog ranog umirovljenja i otvaranja konzalting tvrtke Franjić 10 godina radio s Coca-Colom u Čileu, Argentini i Turskoj. Posljednjih desetak godina cjelokupnu je djelatnost preselio u Europu te je radio na unapređenju prodaje u pivovarama, Coca-Coli i drugim tvrtkama. Jedan od poslovnih partnera bila mu je i Karlovačka pivovara, gdje je prema navodima nekih suradnika značajno unaprijedio prodaju.
Također navode da je Franjić sudjelovao na brojnim internacionalnim seminarima za menadžere, prodaju, marketing i slično, u Čileu, Bugarskoj, Engleskoj, Njemačkoj, SAD-u, Sloveniji i Slovačkoj. Kao mjesto prebivališta spominje se Zagreb, a na popisu korisnika Franjićevih savjetničkih usluga nalazi se desetak tvrtki.