P&G

Njihova pakiranja napravljena su od reciklirane plastike, a u budućnosti žele biti na 100% obnovljivoj energiji

Foto: P&G
1/8
05.06.2018.
u 09:08

Neke kompanije posvetile su puno paženje svojim proizvodima, a među njima je i P&G koji ima velike planove za budućnost kada su u pitanju njihovi proizvodi, ali i postrojenja.

Gotovo svaka osoba svakodnevno koristi neki predmet koji je, na žalost, napravljen od nerazgradive plastike. Tone i tone plastike završava tamo gdje joj nije mjesto - u prirodi. I upravo to stvara velike probleme, ne samo ljudima, već i životinjama.

Znanstvenici upozoravaju kako mikroplastiku možemo pronaći u hrani, a tih sitnih čestica ima u oceanima i tlu.

Oceanima plutaju veliki 'otoci' plastike koja dolazi iz svih dijelova svijeta, a veliki dio toga potonu je na dno. Plastika tako završava na našim stolovima, a kasnije i u nama.

Europska unija objavila je 'rat' plastici pa tako traži da se zabrane pojedini proizvodi, odnosno da se pronađe održiva alternativa. Najviše su na udaru plastične vrećice i plastična pakiranja hrane kao i plastične čaše, pribor za jelo te boce.

Neke kompanije posvetile su puno paženje svojim proizvodima, a među njima je i P&G koji ima velike planove za budućnost kada su u pitanju njihovi proizvodi, ali i postrojenja.

Foto: P&G

P&G je ove godine na tržište pustio bocu izrađenu od 100% reciklirane plastike i plastike prikupljene iz oceana. Ovim potezom žele podići svijest o zagađenosti oceana plastikom. Proizvedeno je 320 tisuća boca i to je najveća svjetska proizvodnja takve vrste.

Proizvodnja ovakvih boca dio je privrženosti P&G-a prema recikliranoj plastici. Brandovi P&G-a koji rade proizvode za pranje suđa godišnje koriste 8000 tona odbačene plastike kako bi ih koristili za svoje boce.

Vizija korporacije je da sve tvornice rade na 100% obnovljivoj energiji, a do 2020. za 20% planiraju smanjiti korištenje energije, broj prijeđenih kilometara i stakleničke plinove. 

Plan je i smanjiti potrošnju vode u svojim postrojenjima za 20 posto kao i milijardi ljudi osigurati pristup proizvodima koji su efikasniji kada se gleda potrošnja vode.

Žele i da 90% proizvoda bude moguće reciklirati, a korporativna vizija je da u budućnosti za pakiranja koriste materijale koji su 100% obnovljivi ili reciklirani.

Foto: P&G

Briselski inovacijski centar (B.I.C) dizajnirao je prozirnu bocu za Lenor inspiriranu prirodom koja je dobila nagradu Fost Plus Greener Packaging i P&G je prva kompanija koja je osvojila tu nagradu u novoj kategoriji Circular Economy.

Samo u Europi, zahvaljujući većem koncentratu proizvoda Mr. Proper, godišnje koriste 11 000 tona manje plastike.

Ključne riječi
P&G

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije