Osim unaprijed najavljenog gratis putovanja za trenera pobjedničke momčadi u finalu američkog Super Bowla, u nedjelju je, za vrijeme utakmice, na Twitteru išla i dodatna mini kampanja Hrvatske turističke zajednice. Američki tviteraši pozvani su da se zabavnim selfiejima uključe u nagradnu igru #SuperBowlCroatia. Followeri/Fanovi trebali su fotografiju podijeliti s Hrvatskom turističkom zajednicom uz #SuperBowlCroatia i - pogoditi pobjednika susreta.
Pobijedio je Tony Aiello iz New Yorka, koji je na fotografiji već imao spremne japanke za godišnji odmor. Njujorčanin Tony ima se razloga veseliti, osvojio je sedmodnevno ljetovanje za dvoje u Rovinju.
We've got our flip flops ready! #SuperBowlCroatia #Hrvatska pic.twitter.com/ZCSVQQG0LM
— Tony Aiello (@AielloTV) February 1, 2015
Dear Mr. Tony Aiello prepare yours flip flops! #Rovinj: http://t.co/MxcfHhKoox #SuperBowlCroatia
— Croatia (@Croatia_hr) February 2, 2015
Inače, HTZ je izazvao pravu lavinu pozitivnih reakcija ponudom treneru pobjedničke momčadi da dođe na odmor u zemlju djedova. S trenerom pobjedničkog tima New England Patriotsi, koji trenira Bill Belichick čiji je djed doselio u Ameriku iz Draganića kod Karlovca, još nisu stupili u kontakt, ali čestitali su mu putem društvenih mreža i pozvali ga da i sam može kontaktirati HTZ-ov ured u New Yorku.
"Možemo reći da je priča #SuperBowlCroatia zasigurno jedna od najuspješnijih za koju smo bili spremni od prvog dana. Informacije i postove smo pravovaljano pripremili te ih prema daljnjim fanovima puštali u stvarnom vremenu, a postovi su do ponedjeljka ujutro prikazani 1.525,079 puta. Pri tom, cijene oglašavanja na Twitteru za vrijeme trajanja Super Bowla iznimno su skupe pa je cijela akcija time još značajnija. Također, u noći samog Super Bowla Hrvatska je dobila više od 1000 novih fanova s američkog tržišta na Twitteru. Primili smo i informaciju od Twittera kako je kampanja HTZ-a jedna od najuspješnijih real time marketing kampanja za vrijeme Super Bowla. Vesele nas i mnogobrojne čestitke koje su nam dolazile iz minutu u minutu što u inbox, što kao tweet, a pristižu i dalje', kažu u Glavnom uredu HTZ-a.
>> Belichick putuje u Hrvatsku! New England Patriotsi osvojili 49. Super Bowl!
>> Najbolja reklama HTZ-a i hrvatskog turizma u povijesti
>> Zvijezda Super Bowla zarađuje 56 mil. dolara, a njegov otac vozi kamion za odvoz smeća
>> Pogledajte kakav je spektakl napravila Katy Perry na Super Bowlu
Thank you @Croatia_hr! We won the #SuperBowlCroatia trip! I am Croatian--will be wonderful to visit family.
— Liz Aiello (@Liz_Aiello) February 2, 2015
potez HTZ je za svaku pohvalu u vezi trenera Bila koji vuce hrvatske korjene ali bi porucio da nije dobro raditi racune bez konobara i prvo treba skociti pa onda reci hop i samo da znate da slavni amerikanci nevole da se njihovo ime koristi u reklame bez njihovog znanja jer je njihovo ime jako skupo pogotovu poslije osvojenog trofeja .daj Boze da se javi HTZ a mozda i nece a ako i dode u lijepu nasu na odmor vjerovatno ce to biti tihi dolazak bez reklame.slavni i bogati plate da to bude tiho a ne da se zvoni na sva zvona