Duh Božića oslikao je štićenik udruge Vitomir Pavković, a Zvijezdino suncokretovo ulje sa snježnim motivima potražite na policama trgovina početkom prosinca.
Etikete s crtežima djece iz Udruge za sindrom Down Zagreb sad već tradicionalno krase Zvijezdino suncokretovo ulje, a ove godine etiketa je otisnuta na pakiranju od 1,2 L.
Uz podršku kreativnim radionicama kroz donaciju pribora i materijala, Zvijezda podupire rad udruge i kroz novčane donacije.
- Blagdani će nam svima ove godine izgledati drugačije nego što smo navikli i zato nam je posebno važno očuvati male tradicije na koje situacija u kojoj se nalazimo ne može utjecati. Takva je tradicija i naše prijateljstvo s Udrugom za sindrom Down Zagreb, izjavila je Jasna Pulić, direktorica marketinga i razvoja u Zvijezdi.
Udruga za sindrom Down Zagreb brine o više od stotinu djece kroz brojne radionice, savjetovanje, terapije i projekte koji potiču puno uključivanje osoba sa sindromom Down u svakodnevni život.
Zvijezdino suncokretovo ulje nalazi se u gotovo svakom kućanstvu i više godina za redom proglašeno je najsnažnijim domaćim brendom prema istraživanju Ipsos Puls – Brand Score*.
IZVOR: Ipsos BRANDpuls / BRANDscore 2019.
*Indikator snage branda izračunat na temelju marketinških indikatora performansi branda koji se kontinuirano prikupljaju u BRANDpuls istraživanju agencije Ipsos.