15.07.2019. u 09:00

Istražit ćemo 20 odredišta od kojih je većina prvi put u konkurenciji za šampiona

Turistička patrola, jedan od najstarijih brendova Večernjeg lista, ponovno kreće u svoju ljetnu avanturu. U izazovnoj godini za hrvatski turizam odabrali smo mjesta od kojih se većina prvi put nalazi u konkurenciji za šampiona jadranskih destinacija. To su manje razvikana odredišta poput neotkrivenih kvarnerskih otoka Suska i Unija, maslinama bogate Lumbarde na jugu, koja je dosad neopravdano bila u sjeni Korčule ili Lovrana podno Učke, čiji je šarm godinama neotkriven zbog razvikane Opatije. Od danas do početka rujna naši reporteri otkrit će vam što je slavni zavodnik Casanova radio u šarmantnom Vrsaru, predstaviti magično lijepe otoke Šoltu, Lopud, Dugi otok, Murter...

Čitajući Večernjak od ponedjeljka do petka, u sklopu već tradicionalne ljetne panorame, podlistka koji će vas svojim sadržajem zabavljati tijekom godišnjeg odmora, saznat ćete zašto je Nin proglašen najromantičnijom europskom destinacijom, zbog čega turisti hrle u Vir i Medulin, kako se zabaviti na Čiovu, gdje je najljepša plaža na Kvarneru. Ove godine istražit ćemo 20 odredišta, ocijeniti plaže, kvalitetu i raznolikost smještaja, ugostiteljsku ponudu, urednost i izgled mjesta, dnevne i noćne sadržaje, a pokušat ćemo vam otkriti i neke nepoznate ili manje poznate dragulje na našoj obali te preporučiti što vidjeti. Međutim, naglasak ćemo staviti na ljude koji sve više u globalnoj konkurenciji čine ključnu razliku od destinacije do destinacije.

Gostoljubivost i susretljivost domaćina, njihova kompetencija i volja da udovolje specifičnim zahtjevima modernog gosta kvalitete su na koje ćemo posebno obratiti pozornost. Jer turizam se mijenja iz godine u godinu, industrija putovanja danas je najmasovniji i najlukrativniji ekonomski sektor u svijetu, koji dobrim dijelom utječe na ukupnu sliku hrvatskog gospodarstva. Svjesni toga, odlučili smo otvoriti novu stranicu više od 30 godina stare turističke patrole Večernjeg lista i otkriti vam čari manje poznatih odredišta na Jadranu kako bismo, među ostalim, dali dodatan zamah promociji hrvatskog turizma. I to među domaćim gostima, jer bez njih bi – znaju to turistički lisci - rezultati sezone bili puno skromniji.

Komentara 1

IG
Igggy
21:07 15.07.2019.

Doista će biti zanimljivo otkriti zašto turiste hrle na Vir.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije