'UTVRĐUJEMO ISPRAVNOST SUSTAVA'

Novi problemi Jadrolinije, morali okrenuti trajekt i iskrcati putnike na drugoj strani: 'Auti su išli u rikverc'

Foto: Dalmatinski portal
1/4
21.08.2024.
u 16:58

Pri dolasku u splitsku luku trajekt Hrvat nije mogao spustiti jednu od dvije rampe, zbog čega se morao okrenuti i iskrcati putnike na drugoj rampi

Nakon tragedije na trajektu Lastovo u kojoj su padom rampe u Malom Lošinju poginula tri pomorca, čini se kako se problemi s Jadrolinijinim plovilima nastavljaju. Naime, problema bilo i s trajektom Hrvat koji je danas u 11.45 sati isplovio za Split iz Supetra na Braču. Pri dolasku u splitsku luku trajekt nije mogao spustiti jednu od dvije rampe, zbog čega se morao okrenuti i iskrcati putnike na drugoj rampi.

- Ovim putem vas obavještavamo da je posada trajekta Hrvat, sukladno najnovijim uputama o sigurnosti posade i putnika broda, odlučila iskrcaj u Splitu napraviti na drugoj rampi trajekta. Ovakav se iskrcaj provodi iz predostrožnosti dok se ne utvrdi ispravnost tehničkog funkcioniranja sustava. U međuvremenu, sva su vozila iskrcana te je brod u redu - potvrdili su probleme iz Jadrolinije, a čitateljica iz Splita nam je opisala što je vidjela. 

- Vidjela sam da se nešto neobično događa u luci, nastala je i manja gužva pa sam primijetila da sva vozila idu u rikverc jedno za drugim, kamionima se nije bilo baš zgodno okrenuti. Ne znam stvarno što se više događa s trajektima. Nama na moru i pogotovo na otocima trajekti život znače, voljela bih da su pouzdaniji. Ovo sve u posljednje vrijeme me brine jer često putujem - kazala je, a snimku je objavio i Dalmatinski portal.

Inače, trajekt Hrvat je trajekt za lokalne linije, u vlasništvu najvećeg hrvatskog brodara Jadrolinije. Izgrađen je 2007. godine, u hrvatskom brodogradilištu Kraljevica, i to u svrhu održavanja trajektne linije Split-Supetar. Ime je dobio po jednom poznatom hrvatskom parobrodu iz 20. stoljeća, koji se također zvao Hrvat, navode na stranicama Jadrolinije. 

Ovaj je trajekt izgrađen zajedno s Jurjem Dalmatincem, koji održava liniju Zadar-Preko. Oba su trajekta novija inačica, nešto starijeg Marjana, koji je izgrađen 2005. godine. Danas Hrvat, liniju Split-Supetar, održava zajedno s Marjanom i Biokovom. Trajekt Hrvat kapaciteta je 138 automobila i 1.200 putnika.

POVEZANI ČLANCI:

>> VIDEO Šibenik: Brodovi trube kao posljednji pozdrav članu posade Marku Topiću iz Solina

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije